/ Forside/ Interesser / Helbred / Ernæring / Spørgsmål
10  erling_l 304
Biligste økologiske frugter i Danmark?
Fra : kartoffel88
Vist : 926 gange
367 point
Dato : 25-01-11 01:27

Hejsa.

Nogen der ved hvor jeg kan opdrive de Biligste økologiske frugter i Danmark?

Tak.

Tænk hvis sprøjtemidlerne afgav en blå farve. Ville man nogensinde igen spise uøkologiske frugter? Nej vel..

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 25-01-11 01:28

Billigste skulle der have stået

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-01-11 06:40
Accepteret svar
Fra : olehenne

Modtaget 367 point
Dato : 25-01-11 08:15

Økokassen fra nettorvet har vi abonneret på i flere år og er meget tilfredse med kvalitet og variation. Så kan vi hente den i nærmeste Brugs.

Godkendelse af svar
Fra : kartoffel88

Dato : 26-01-11 01:24

Det ser rigtig godt ud fra nettorvet. Så er jeg fri for at få det bragt fra Årstiderne. Ved ikke om det kan stå i fred her i det område jeg bor i. Ikke noget ondt om nogen, da det jo kan være at der aldrig ville blive nappet noget, men alligevel.
Desuden så er jeg sjældent hjemme, så det er bedre bare at hente den når det passer mig.

God pris syntes jeg.