/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Driver
Fra : jazzin
Vist : 286 gange
20 point
Dato : 13-05-03 17:45

Jeg har fået en ny computer med Windows XP.
Min printer HP Desk Jet 720C kan ikke installeres,
fordi installations-CD'en ikke har de rigtige drivere.
Hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : xor

Dato : 13-05-03 17:52

Du skal bare hente en XP driver inde fra www.hp.com
Gå herind så kan du sikkert finde hvad du skal bruge.
http://h20015.www2.hp.com/en/softwareCategory.jhtml?lc=en&pagetype=software&prodId=dj720c&sw_lang=en

Men jeg har selv haft en hp 720c under xp og her installerede jeg bare xp's egne drivers.
Så du burde kunne få den til at virke uden. Men tjeck deres website ud og se hvad de siger.

/xor .->

Kommentar
Fra : 1april

Dato : 13-05-03 17:52

Se om der ikke skulle være noget her du kan downloade. http://www.hp.com/cposupport/swindexes/dj720c_swen.html
V.H.1april

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-05-03 17:53
Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 13-05-03 17:57

Kan ikke finde en driver på HP's hjemmeside, men der er en del om hvorledes man sætter printeren på XP. Måske kan du bruge noget af det:

http://h20015.www2.hp.com/en/setupCategory.jhtml?reg=&cc=&pagetype=setup&prodId=dj720c&lc=en&docparent=26200494&cat=TASK_SETUP

På hjemmesiden har de kun ældre drivere.

Kommentar
Fra : 1april

Dato : 13-05-03 18:02

Det er da dejligt at se der så mange der svarer næsten samtidigt(det er ærgeligt man ikke får opdateret mens man skriver svar)
1april

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 13-05-03 18:04

Har fundet noget du kan downloade:

http://www.windowsxp-drivers.com/drivers/49/49422.htm

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 13-05-03 18:08

Jeg bliver ved med at skrive...

Fandt dette afsnit på en side hos HP:

Microsoft® Windows XP
If a driver for the printer in use is not listed in Microsoft® Windows XP or available on the Microsoft Web page or the HP Web page, use the HP Deskjet 550C universal driver that comes with Windows XP.

Så det er også en mulighed...

Kommentar
Fra : dk

Dato : 13-05-03 20:29

hmm
du skal såmen bare smide din XP cd i. og bede xp om at selv finde driveren.
HP DeskJet 710c/720C understøttes af XP.