/ Forside/ Teknologi / Udvikling / CSS / Spørgsmål
10  ME.alexan.. 100
Problemer med <div> i IE
Fra : kbisgaard
Vist : 333 gange
300 point
Dato : 20-01-11 15:15

Hej alle
Jeg har nogle problemer med et design jeg arbejder med. Er lige begyndt at bruge <div> i stedet for tables. Jeg bruger normalt Google Chrome som browser, men når jeg åbner den nye side i Internet Explorer, ser den helt forkert ud.
Er der nogen som kan fortælle mig hvorfor, og evt. hvordan jeg ordner det?
Siden er her: http://www.just2cool.dk/BDE/design

Kommentar
Fra : emhauge

Dato : 20-01-11 15:19

kan du ikke beskrive dit problem!

når jeg åbner siden ligger den øverst i venstre hjørne, er det meningen eller skulle den have været centreret?

ligeledes er der ingen link der virker!

/emhauge

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-01-11 15:46

Det her ville være en god ide at læse http://www.html.dk/tutorials/html/lektion14.asp

Kommentar
Fra : kbisgaard

Dato : 20-01-11 16:03

Ja det var meningen at det skulle centreres. Men det er også at menuen og login boxen ikke ser rigtig ud + det skulle ligge til højre for teksten i stedet for under den. Prøv at åben den i chrome eller noget andet.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-01-11 16:18

Først når du har indsat doc-type, html, head, body, kan du få valideret din side hos W3C og så får du også oplyst hvor dine fejl er.

Så længe du ikke har indsat doc-type, html, head, body og fået valideret, vil din side blive vist forskelligt i browserne.

God fornøjelse jeg stiger ud her af spørgsmålet

Kommentar
Fra : kbisgaard

Dato : 20-01-11 17:54

Jeg har vidst fået rimelig styr på placeringen nu, men nu bryder menuen ud af selve sideområdet?? :P
www.just2cool.dk/BDE/design

Annuller spørgsmålet
Fra : kbisgaard

Dato : 25-01-11 23:01

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål