/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
iPhone 4
Fra : majapedersen85
Vist : 982 gange
50 point
Dato : 19-01-11 20:04

jeg mangler en "lomme" eller noget i den stil som jeg kan have min iPhone i når jeg løber... Har kigget på dualfit armbånd, men tænker om der måske er andre alternativer. Nogle hvor den måske kan sidde på tøjet eller sådan noget.

Hvis nogen har ideer, eller måske en side hvor man kan købe det så skriv endelig :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-11 20:08

Gaffatape

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-01-11 20:11
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-01-11 20:13
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-01-11 23:58

Stort udvalg og ingen problemer med firmaet.

http://www.mytrendyphone.dk/shop/frontpage.html

Kommentar
Fra : Maksimus

Dato : 20-01-11 02:08

Jeg snakkede med en jogger for noget tid siden, han sagde at han havde ødelagt 2 iphones ved at løbetræne med den.
Bare så du ved det.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 20-01-11 07:12

Maksimus

Det ville jo være relevant at sige hvordan de var blevet ødelagt, har han tabt dem, eller haft dem for tæt på kroppen og dermed udsat dem for fugt, eller er der sket noget helt tredje?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-01-11 09:11

Når man løbetræner eller bare går en længere tur for at få motion skal man jo lytte til fuglesang og ikke gung-gung-gung rapmusik.

Hvad vennerne laver inde på Fjæsbog kan folk sgu også sagtens undvære et par timer.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 20-01-11 09:17

LuffeA

Det er da interessant at du ved hvad MAN SKAL når MAN løber

Og at du også ved hvad det er for noget musik MAN vælger at lytte til

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-01-11 11:36

@Kortoververden

Jeg skulle bare af med et gammel-mands opstød

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 20-01-11 17:43

http://www.iphonegadget.dk/dk/sort-armband-v1-iphone-4-2061.html

Jeg synes det er smart-der er noget musik der giver en god rytme til løb.

og så kan jeg fortælle at det altid er godt at have mobil med, når det nu idag er muligt. En far og søn var ude at cykle i skoven og faren styrter ind i skovbunden, - ingen havde mobil med- og han havde faktisk brækket ryggen.
Det var minus grader og han var derfor ret forkommen inden hjælpen nåede frem.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 20-01-11 18:21

Desværre ikke gode resultater for iphone som løbemakker

http://www.motion-online.dk/diverse/udstyr/test_af_iphone_4_som_loebemakker/

Kommentar
Fra : majapedersen85

Dato : 20-01-11 18:24

Som sagt er jeg ikke interesseret i et armbånd men noget hvor den kan sidde på tøjet..

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 20-01-11 18:37

http://www.mytrendyphone.dk/shop/nokia-cp-516-sok-33294p.html

sy den fast til jakken/trøjen indvendig eller udvendig

Kommentar
Fra : Maksimus

Dato : 20-01-11 19:17

Han mente at elektronikken ikke kunne holde til at hoppe op og ned.

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 22-01-11 10:43

Endomondo har en meget populær lomme til armen. Den har været udsolgt men de har fået nye. Den er i iphone størrelse:

http://shop.endomondo.com/collections/special-deals/products/holiday-offer-2-endomondo-sports-armband-with-mobile-case

Endomondo programmet er iøvrigt også super til at holde styr på dine løbeture. Du kan spille musik samtidigt, det er integreret.

Annuller spørgsmålet
Fra : majapedersen85

Dato : 22-01-11 17:27

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål