/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Hvilken selvmordsmetode?
Fra : PeterTheisen
Vist : 5537 gange
10 point
Dato : 19-01-11 19:41

Hvilken selvmordsmetode gør mindst ondt og hvilken gør mest ondt?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 19-01-11 19:47

Hvorfor kopierer du alle spørgsmål på SOL.DK
http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=6&conference=206&posting=2278610#2278610

Citat
Hvilken selvmordsmetode gør mindst og mest ondt? Skrevet af Anonym - Kl 19:52, 19.jan.2011
Hvilken selvmordsmetode gør mindst ondt og hvilken gør mest ondt?

Og tak for, ophævning af BlackListning

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 19-01-11 19:49
Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 19-01-11 19:52

Ellers åben en saks og hold den i hånden mens du har håndtagene mod bordet og saksen åben.
Så åbner du munden og hakker hovedet så hårdt du kan ned i saksen, så den ene del ryger ind i munden og den anden et valgfrit sted i ansigtet.

Sovepiller må være den mindst smertefulde måde.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-01-11 20:43

er man idiot gør det ikke ondt på nogen måde

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-01-11 20:58

Citat
Hvilken selvmordsmetode gør mindst ondt og hvilken gør mest ondt?

Det ka' jeg ikke svare på...har ikke prøvet nogen af dem

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 10 point
Dato : 19-01-11 22:35

Det kan du da umuligt have interesse i at bekymre dig om - gå en tur, og find en anden interesse.
Der findes ingen lette og smertefrie måder at begå selvmord på, og uanset metoden, - er tabet stort for de personer, som har vedkommende kær, - og hvilken smerte forvoldes her, tror du?

Hvilken selvmordsmetode gør mindst ondt og hvilken gør mest ondt? For de efterladte gør det så ondt, at ingen kommer sig over det, men er nødt til at leve med hændelsen......

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-01-11 22:44

Hold vejret og blive ved med det.

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 20-01-11 05:51

Jeg har ikke prøvet, så jeg kan ikke hjælpe dig med et svar.
Prøv at spørge dem hvor det er lykkes.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 20-01-11 06:39

Tak for svaret katekismus.