/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke til Christa.N
Fra : Klaudi
Vist : 1088 gange
100 point
Dato : 19-01-11 00:01

Tillykke med dagen

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-01-11 05:56

Du ønskes et STORT tillykke med føs'dagen

Klaudi, sad du og holdt øje med uret--- flot ramt

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 19-01-11 07:46

Også herfra skal lyde et stort TILLYKKE med fødselsdagen. Jeg håber du får en dejlig dag, men ærlig talt, Christa, hvad skete der lige med vejret? Her ser det ud til at blive overskyet
Først i morgen skulle der komme lidt sol
Nå, men rigtig god dag alligevel.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-01-11 09:06

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-01-11 12:49

Fra Falster...håber du får en forrygende dag.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 19-01-11 15:28

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-01-11 17:08

Tillykke med dagen

Vejret har jo heller ikke fejlet noget på Fyn- vel ?

Solskin kan man altid finde-
hos enhver dejlig kvinde

:))

mvh Smuller54

Accepteret svar
Fra : Christa.N

Modtaget 100 point
Dato : 19-01-11 20:36

Tusind tak Klaudi
- og tusind tak til alle i andre, det er fantastisk hyggeligt at få fødselsdagshilsner fra jer.

Jeg blev ellers taget godt og grundigt "på sengen" da jeg blev ringet op af http://www.radio3.dk/ og en total overgearet, superfrisk københavner talende mandsperson .....

En morsom veninde havde indstillet mig som sovetryne og jeg vandt så et pude og dynesæt for at have været til grin i en lokalradio ..................................

Sikke en start på min fødselsdag, hele dagen har været forrygende !!!

TAK TAK TAK i søde kandu'er

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-01-11 21:32

Stort TILLYKKE med fødselsdagen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-01-11 22:42

Stort tillykke fra mig

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 19-01-11 23:44

Også her fra Nordjylland skal lyde et

Godkendelse af svar
Fra : Klaudi

Dato : 20-01-11 18:16

Tak for svaret Christa.N og tillykke endnu en gang

Havde regnet med der var flere der kom forbi og sagde tillykke, men de sover åbentbart i vinterhi endnu

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 20-01-11 18:19

Citat
Havde regnet med der var flere der kom forbi og sagde tillykke, men de sover åbentbart i vinterhi endnu

Ja- det er nogle sløve kandusser-

det vil jeg give dig ret i

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 20-01-11 19:26

Jeg har også lyst til at gå i hi ........... !

Men endnu engang tak for jeres hilsner - det varmer og jeg synes faktisk også hjulpet på min hæse stemme og ømme hals