/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony ericson mobil
Fra : Sus_76
Vist : 699 gange
135 point
Dato : 18-01-11 15:02

ØV ØV ØV... Nu har jeg endelig fundet en mobil telefon som bare er MIG, og tro mig har prøvet mange
Sony ericson x10 mini... Fantastisk telefon... Så mange gode ting ved den... MEN der er et minus og det er desværre et stort et.
Jeg bruger kameraet på min telefon meget... Også til koncerter mm. Og det er et rigtig godt kamera i telefonen, men det kan ikke zooome (eller er det bare mig der ik kan finde ud af det?)
Hvis jeg har ret er der så nogen der kan anbefale en telefon, meget gerne sony ericson med touch der har et godt kamera med zoom?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-01-11 15:11

Der er ikke zoom på og hvis der havde været var det nok Digitalt og det er noget hø..

Køb et alm digikam med zoom i stedet for...

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 18-01-11 18:23

Kan da ikke forestile mig, at det ikke skulle kunne zoome da det er på de Sony Ericsson jeg kender.

PPK

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-01-11 18:43

Der er ikke zoom på

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-01-11 19:13

Citat
Der er ikke zoom på

Du har helt ret Klaudi.

Accepteret svar
Fra : PrivateDK

Modtaget 135 point
Dato : 18-01-11 22:08

Det er helt rigtigt at der ikke er zoom på X10 mini. Har selv en pro model. Stort set den samme, bare lidt tykkere pga tastaturet der kan skydes ud.

Men det er meget få telefon kameraer(hvis nogen overhovedet) der har et fysisk zoom.
De bruger digitalt zoom, som i bund og grund bare klipper i billedet og laver opløsningen dårligere. Det kan man selv gøre mindst lige så godt når man kommer hjem til sin PC.
Tror faktisk det er det, Sony Ericsson har erkendt.
Det bedste jeg mener du kan gøre hvis du vil have Sony Ericsson mobil, er at købe en med så stor opløsning som muligt. Det kunne være en X10 http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/xperiax10?cc=dk&lc=da#view=features_specifications
Den har en 8,1 mpx kamera.
I forhold til dine 5,o mpx.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-01-11 22:10

Hvis der var zoom på så havde det været digital zoom, altså en beskæring af billedet så du kan ser den midterste del af billedet, ingen mobil telefoner har rigtig zoom.
Du skal ikke være så ked af det, billedet er lige så godt som hvis du havde zoomet ind digitalt, brug et billed program på computeren til at beskære billedet for du vil sikkert have billedet over på computeren - eller?
Er der ikke et billed program på din nye Xperia X10 så du kan beskære (zoom) uden at få billedet over på computeren? Det tror jeg der er, jeg kan redigere billeder på min Experia X2 tror jeg - har aldrig brugt funktionen, billederne bliver efter behandlet på computeren

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-01-11 22:12

Der er vi vist enige PrivateDK

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 18-01-11 22:17

Nemli'

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-01-11 22:39

Kl. 15:11

Der er ikke zoom på og hvis der havde været var det nok Digitalt og det er noget hø..

Køb et alm digikam med zoom i stedet for...

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 18-01-11 22:55

Klaudi, du glemmer det ikke er alle koncerter man må have et kamera med til, men mobiler siger de ikke noget til.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-01-11 23:01

næe det glemmer jeg skam ik'

Godkendelse af svar
Fra : Sus_76

Dato : 19-01-11 09:38

Tak for svaret tror det er den jeg skal ha

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-01-11 09:54

Det var så lidt!

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 19-01-11 13:40

Det har du ret i Klaudi