/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Bedstemor stripper
Fra : lasama
Vist : 5733 gange
200 point
Dato : 17-01-11 19:59

Er der nogen der ved, hvor man kan booke en ældre stripper?
Har set det for et stykke tid siden, men ved ikke hvor man kan leje/booke dem henne.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 17-01-11 20:15

Prøve et plehjem...

Så var den på gamle Jensen og gamle Petersen, der sad og snakkede på sofaen på plehjemmet... Da gamle Naturist Vera gik forbi....

Jensen spurgte Petersen "Hvad i alle verden er det dog for noget tøj vera har på idag... " ?

"Hmm " sagde Petersen... " det ved jeg da godt no ikke... Men alt for stort var det da.....helt sikkert...",,,,

vh Ben

Kommentar
Fra : lasama

Dato : 17-01-11 20:25

Det er meget godt med en vits...
Men....det var nu et seriøst svar, som jeg havde brug for

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 17-01-11 20:31

Nu er der jeg svært at se hvad du lægger i ordet ældre...

Men du kan måske oprette en annonce på
http://www.voksenlisten.dk/Kategori/modeller-erotik-porno-98

Måske kan du finde en via http://www.side6.dk

Jeg skal nok undelade at være moralens vogter...

vh ben

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 17-01-11 20:32

Det var et fokert link jeg fik lagt..

http://www.voksenlisten.dk/Kategori/striptease-strippere-99

vh Ben

Kommentar
Fra : lasama

Dato : 17-01-11 20:43

Det er kun unge flotte modeller ;)
Det jeg søger er 70 - 75 år og derover.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-01-11 20:52

Du kunne låne hende fra TDC-reklamen.

Men hun mangler jo folderne

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-01-11 05:52
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-01-11 06:01

prøv her han har været i faget i mange år og måske kende en http://www.stripshow.dk/default.asp?Action=Menu&Item=181

Kommentar
Fra : lasama

Dato : 18-01-11 06:39

Er der slet ingen, der kan komme med et seriøst forslag????

Kommentar
Fra : lasama

Dato : 18-01-11 06:46

rotw
Så først dit svar efter jeg havde skrevet.
Der er ikke noget på hans side.
Men det kan jo godt være, at han ved det

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 18-01-11 09:12

Citat
Det er kun unge flotte modeller ;)
Det jeg søger er 70 - 75 år og derover.

Jeg tror ikke en mand gider at se på en gammel kvinde, hvis det er formålet. Han vil have en ung og velformet kvindekrop at nyde. Det har altid været en mands ret.

Kommentar
Fra : lasama

Dato : 18-01-11 14:46

Citat
Jeg tror ikke en mand gider at se på en gammel kvinde, hvis det er formålet. Han vil have en ung og velformet kvindekrop at nyde. Det har altid været en mands ret.

Det er jo netop det, der er det sjove i det.
Det er til en rigtig meget kvindeglad mand, og så tror han der kommer en lækker smækker ung stripper ind.
Og så kommer der netop en ældre istedet

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-01-11 01:51
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-01-11 01:57
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-01-11 02:45

Jeg vil foreslå at Du henvender Dig til et eller flere af de steder der er foreslået, de kender garanteret flere strippere der har trukket sig tilbage, men stadig er med på den værste.

Da jeg var soldat tog jeg og gutterne til et marked hvor der var strip........og humlejuice.
Vi betalte og satte os forventingsfulde ind i teltet. Ind stavrede der en lille bondetøs på 75 kilo, hun flakkede med øjnene, smed toppen og vendte sig om mens hun tióg underdelen af, så vendte hun sig om og hold krampagtigt trusserne foran trekanten hvorefter hun styrtede ud af scenen.

Der var ikke mange mænd der rokkede sig i stolesæderne

Kommentar
Fra : lasama

Dato : 19-01-11 05:28

katekismus
Hende havde jeg fundet, også en anden.
Men det vil jo være sjovest, med en rigtig ældre stripper.

Kommentar
Fra : lasama

Dato : 19-01-11 05:30

luffeA
ja, jeg må ige forhøre mig der....vender tilbage når jeg har fået svar derfra.

Annuller spørgsmålet
Fra : lasama

Dato : 05-02-11 08:21

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål