/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
vedr. microsoft outlook
Fra : magnus46
Vist : 558 gange
95 point
Dato : 17-01-11 17:48

Hej
Jeg bliver ved med at modtage de samme mails - har nu slettet alle mails, men næstegang jeg trykker på "modtag" kommer de samme ca. 20 mails i min ind-box.
Kan nogen fortælle mig, hvad der går galt?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-01-11 17:50

Hvem er de mails fra, for det er måske noget snavs.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-01-11 17:54

Du har vel valgt at gemme en kopi på server, det kan du ændre i Konti, fanen Avanceret

Kommentar
Fra : magnus46

Dato : 17-01-11 21:25

Hej Klaudi
Jeg kan godt finde en "konto indstillinger" under funktioner, men der er der ikke noget om "avanceret".

Kan du hjælpe mig videre.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 95 point
Dato : 17-01-11 22:18

Når du er i Konti, dobbeltklikker du på din mail konto, så åbner Egenskaber for den,
her skulle der gerne være en fane der hedder Avanceret, her er der et punkt med Gem en kopi på server

Godkendelse af svar
Fra : magnus46

Dato : 20-01-11 11:36

Tak for svaret Klaudi. Min sene accept af dit svar skyldes, at jeg har været bort rejst i nogle dage - men nok engang tak

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-01-11 12:28

Velbekomme og du fik klaret det?