/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
hejsa
Fra : Clausvell
Vist : 609 gange
65 point
Dato : 15-01-11 09:51

Er der nogen der kender til dette problem?

på min hjemmeside, www.claus-velling-hansen.dk
har jeg nogen billedegallerier, som indeholder kunstværker.
og af og til, når jeg vil tjekke at alt virker, er der nogen af billederne, der ikke vil vises når jeg trykker for at gøre dem store.

der kommer den her hvide firkant med et rødt kryds i midten.

det lykkedes mig dog tit at stave titlen på værket på en anden måde, og så vil billedet godt vises i stort format i en stykke tid, men det ender desværre igen før eller siden med at fejle????

på forhånd tak

mvh claus

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-01-11 10:03

Årsagerne til dette kan være mange, men de mest almindelige årsager til problemet er disse:

1: Et for højt sat personligt sikkerhedsniveau.
2: For effektive Firewalls og Pop-op-stoppere.
3: Manglende plugin og players.
4: Fejl på websiden.

Bemærk den fjerde mulighed, - hvor den manglende visning helt enkelt kan skyldes fejl på udbyderens webside. Det kan du som bruger naturligvis intet gøre ved.

Se også i slutningen af denne artikel hvordan du opdaterer dine websider og tømmer din Internet-cache, og hvordan du sletter oversigten over de senest åbnede websider.

http://www.fnsupport.dk/art-plugin.php

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-01-11 11:34

hejsa

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 15-01-11 11:46

Citat
lykkedes mig dog tit at stave titlen

og hvilke bogstaver snakker vi om

Jeg kunne tænke mig det er Æ Ø Å samt mellemrum = space. og store og små bogstaver
det er ikke alle webhoteller der kan klare det.

Kommentar
Fra : Clausvell

Dato : 15-01-11 12:28

hej

tusinde tak for jeres svar
nordsted1....jeg vil prøve det af som du siger!
og til nomore
jeg har lært at holde mig fra æøå
men jeg var ikke klar over at mellemrum etc. også kan konflikte
så det skal jeg da også prøve af....

tak igen
mvh

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 15-01-11 12:52

Citat
mellemrum etc. også kan konflikte

Lige så meget/ lidt som store og små bogstaver
På mine sider (ONE.COM) bruger jeg kun smaa bogstaver og mellem_rum med ___
ellers virker mine links ikke, samtidig med at der i browser linien vil vise sig en masse %%%% og lignende, der udfylder manglende mellemrum.

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 65 point
Dato : 15-01-11 12:53

Citat
der udfylder manglende mellemrum

som bliver sat ind, fordi der er mellemrum mellen ord.

Kommentar
Fra : Clausvell

Dato : 15-01-11 12:55

Lige så meget/ lidt som store og små bogstaver
På mine sider (ONE.COM) bruger jeg kun smaa bogstaver og mellem_rum med ___
ellers virker mine links ikke, samtidig med at der i browser linien vil vise sig en masse %%%% og lignende, der udfylder manglende mellemrum.

fedt mand, vi har samme udbyder så
rigtigt godt!
tak hjælpen....

Godkendelse af svar
Fra : Clausvell

Dato : 15-01-11 12:56

Tak for svaret nomore.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 15-01-11 12:56

Skal ikke kunne sige om din sde har samme problem, men hedder dit billede virkelig dette
Citat
http://www.claus-velling-hansen.dk/dansk/htm/img_show/img/indhold.php?sfpg=KjIxLmpwZyoqaW1hZ2Vmb3JtKio0N2ZlNWI3ODI1MmM4MTUxN2M1NDAwOTU2OTk1NzE2ZA

tænker på alle disse tal og bogstaver
2Vmb3JtKio0N2ZlNWI3ODI1MmM4MTUxN2M1NDAw

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 15-01-11 12:59

Så ikke det var et slideshow

Kommentar
Fra : Clausvell

Dato : 15-01-11 13:05

ok

man lærer vel alle lidt hver dag

Kommentar
Fra : nomore