/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Windows vista - papirskurv
Fra : CerwinVega
Vist : 870 gange
90 point
Dato : 13-01-11 17:57

Jeg har et mindre problem med min papirskurv på skrivebordet

Her på sidste har min papirskurv opførst sig underlig.

Når jeg starter op i vista, så er mit papirskurv ikon vist som normalt "Tom" men hvis jeg smider nogle filer i kurven så viser ikonet sig stadig som "tomt". Hvis jeg trykker på papirskurven og trykker F5 for at opdatere så viser den ikonet som fuld, som den burde gøre. Når jeg tømmer kurven står den stadig som fuld ikonet, indtil jeg trykker F5 igen.

Det er som om ikonet ikke rigtig vil opdatere sig selv.

Jeg har prøvet scandisk og defrag og updates samt ændre ikonerne og gendane standart. samt kørt
sfc /scannow

Nogle der har prøvet lign ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-11 18:00

Ja da....

Min forsvinder i ny og næ....

Opdater (skrivebord) bringer den tilbage....

Det er Vista i en nøddeskal...

Det skal du bare leve med

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-01-11 18:15

Og når du får smidt den væk, så findes den her:

Højreklik på skrivebordet og vælg "personlige indstillinger".
Klik oppe til venstre "skift skrivebordsindstillinger"
Nu skal der bare sættes [V] i "papirkurv.
Klik først anvend og så OK
Vupti - den er tilbage.

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 13-01-11 18:53

Jeg har prøvet din metode Eyvind.

Men noget må da have gjort at den pludselig opførs sig sådan.
Jeg har aldrig haft problemer med papirkurven før

Gad godt have en løsning på dette

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-11 19:23

Citat
Gad godt have en løsning på dette

Der er nok desværre ingen....

Derfor fik Vista også et kort liv.....

Den har mange småfejl - i særdeleshed i forbindelse med ting der ikke arbejder ordentligt sammen.....

Sååååå - den var EN STOR fejlkonstruktion....

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 13-01-11 19:38

Det har ellers virket fint for mig indtil nu.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-01-11 15:45

Min Vista kører nu meget godt.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 90 point
Dato : 15-01-11 23:43

Annoying problem; easy fix.

Right-click on the desktop, click Personalize. Goto the Themes tab and change your theme to Windows Classic, click apply. Then change the theme back to whatever you had before.
http://www.hardwareheaven.com/windows-vista-forum/139915-vista-recycle-bin-disappears-when-emptied.html#post1243189

Godkendelse af svar
Fra : CerwinVega

Dato : 16-01-11 18:15

GEEZUS !!!

Det virker sku Klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-01-11 18:30

Velbekomme