/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Gør det ondt at bløde ihjel?
Fra : PeterTheisen
Vist : 1189 gange
10 point
Dato : 13-01-11 12:41

Gør det ondt at bløde ihjel, hvis det sker fra en kanyle, som er stukket ind i armens blodårer?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 20 point
Dato : 13-01-11 12:42

NEJ

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-11 12:44

Men det laver et forfærdeligt svineri.....

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 13-01-11 12:46

Nålen stopper til, først

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-01-11 13:21

Det er ikke lovligt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-01-11 13:37

Du kan jo prøve! så kan du jo fortælle os om det gør ondt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-01-11 14:05

JA

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 13-01-11 14:32

Kan ikke svare på det, da jeg ikke har prøvet endnu.

hawaii7

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 13-01-11 15:07

Det har Teil

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-01-11 15:10

Har prøvet...........og nej, jeg skriver ikke fra en bærbar i Helvede

Jeg gav blod i nogle år. Engang fjumrede en meget ung sygeplejerske med først at stilkke i den ene arm, derefter den anden, og så den første igen, og så begravede hun kanylen dybt 5 cm fra leddet, det gjorde temmelig nas men den blev siddende indtil jeg var færdig.
Jeg har stadig en klump arvæv der gør ondt hvis jeg klør for meget i det.

De fik ikke mere blod fra mig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-01-11 16:02

Luffe - så må du lære ikke at lægge an på de unge sygeplejesker, når de stikker.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-01-11 16:55
Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-11 16:58

Undrer det nogen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-01-11 17:06

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 13-01-11 17:16

Nej luffe !
Citat
.og nej, jeg skriver ikke fra en bærbar i Helvede

Selvfølgelig ikke, os der har været i helvede ved da godt at der er der da kun de stationære pcer og så køre de helt sikkert Winpis.
PeterTheisen
Citat
Gør det ondt at bløde ihjel?

Nej det gør det ikke, det der gør mest undt er at stikke kanylen op i åren,og så er det ikke værre.
Med hensyn til teil:jeg glæder mig til den dag at han får erfaring på området.
Eller i det hele taget det han udtaler sig om

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-01-11 17:20

Citat
til teil:jeg glæder mig til den dag at han får erfaring på området.
Eller i det hele taget det han udtaler sig om

Hold da kæft højrøv

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 13-01-11 17:58

Ja ja teil !
For dig går det jo kun ud på at komme med en kommentar for at deltage i statistikken.
Du har mere kvantitet end kvalitet.
jeg har tit og ofte tænkt på at blackliste dig,men nu er jeg jo et seriøst og demokratisk menneske så. Jeg ser frem til at du får en god og seriøs erfaring med kanylen.
Undskyld! dette er uden for referat. Teil har *8('*¤"!)
Hilsen til den altid intelligente jinglespasser Helt ærligt teil du kan da umuligt være så dum som du gør dig til. ?
Højrøv

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-01-11 18:33

og bla og bla og bla

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 14-01-11 06:05

jo det gør ondt da du midste bevistheden flere gange under vejs

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 14-01-11 07:53

Det kan ingen af os, af gode grunde - vide noget om, da vi jo lever, og ikke er blødt ihjel.......

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-01-11 08:49

Det gør jo nok så psykisk ondt at nogle på et tidspunkt fortryder og hiver nålen ud, medmindre de har drukket sig en skid på.

Jeg kendte en der gjorde det i en pille/alkoholrus, dog brugte han ikke en nål men en støvsugerslange fra udstødningen og ind i bilen........det virkede.

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 14-01-11 14:04

Tak for svaret refi.