/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Danisco aktier
Fra : svendgiversen
Vist : 870 gange
25 point
Dato : 12-01-11 13:32

Skal jeg sælge mine Danisco aktier, købt til kurs 257, nu er de steget til kurs 657?
Det må da være en god forretning??
Eller er det bedre at vente???

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-01-11 13:40

Vent til de falder.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-11 13:44

Hvis du har købt dem for at tjene penge - så er det bare at sælge

Der er da INGEN der kan spå om fremtiden (så ville vi nok lave noget andet)

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 35 point
Dato : 12-01-11 13:45

En af mine venner stillede mig det samme spm. i går, jeg mente hun skulle vente, fordi det er nærmest utænkeligt at der ikke bliver sagt ja til et købstilbud, det fra Dupont er på 665, og der er røster fremme om muligheden for flere tilbud.

Men selvfølgelig, hvis du har en god ide til hvad du hurtigt vil geninvestere i, kan det være smart at sælge nu, der er trods alt kun ca 1,2 % fra 657-665.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-01-11 14:35

For ikke at påvirke markedet,jeg havde solgt inden jeg spurgte.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 12-01-11 14:51

"For ikke at påvirke markedet,jeg havde solgt inden jeg spurgte."

Jeg tvivler nu på storaktionærerne følger med på Kandu

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-01-11 15:23

Tak for svaret vagnr.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 12-01-11 15:39

Selv tak, svendgiversen, og tillykke med investeringen, det er nu sjovest når man "scorer"