/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kandu plan for points forbrug
Fra : svendgiversen
Vist : 693 gange
100 point
Dato : 12-01-11 11:21

Som gammel kandu bruger var jeg kommet op på over 11000 værdiløse, almindelige points,
jeg er nu her i vinter, ved at stille mer eller mindre dumme spørgsmål, kommet ned på ca. 9000.

Begge mine forældre blev 88 år og jeg bliver snart 68,
så hvis både kandu og jeg eksisterer så længe, kan jeg stille spørgsmål i ca. 20 år eller 1000 uger.

Vil det sige jeg kun kan spørge for ca. 9 points om ugen?
Så bliver I snart (næsten) skånet for min spørgsmål...

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 12-01-11 11:29

godt tænkt
jeg er lidt ældre end dig, så jeg tør slet ikke regne på det
min far blev 97 år og mor 95 år

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 12-01-11 11:29

Ved ikke lige hvo'n du regner det ud, men du får jo 20 hver gang du logger ind,
så hvis du gør det en gang om dagen så har du jo 140 om ugen

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 12-01-11 11:34

Stil du bare en masse spørgsmål, Svend
Det giver ekstra liv i Kandu.
Du hedder jo ikke ikke "giversen" for ingenting, vel - og det er så hyggeligt at uddele points

God spørgelyst til dig - de næste mange år

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-01-11 11:43

Hej Svend!
Jeg kan li`din humoristiske sans.Den stille underfundige lune.Også velkendt her i Nordvestjylland.

Du er tydeligvis matematiker.(Kan ses af udregningen).

Et par ting,har vi tilfælles: Jeg ER blevet 68 år,og har 10693 værdiløse point.

Kunne man så endda veksle dem til en form for kontanter.Jeg ville da godt acceptere,en rimelig lav kurs.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-01-11 11:43

Citat
Så bliver I snart (næsten) skånet for min spørgsmål...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-01-11 11:53

svendgiversen

Jeg troede, du var et matematisk geni

For at stille et spørgsmål, så er du jo nødt til at logge på kandu .... det får du 20 ledige point for.

Hvis du accepterer et svar, så får du 5 ledige point.

Citat
Vil det sige jeg kun kan spørge for ca. 9 points om ugen?

Du kan ikke stille et spørgsmål til under 10 point.

Hvordan vil dit regnestykke nu se ud ???

Meget er jo også afhængigt af hvor mange point du "giver" væk eller køber.

Dit regnestykke er en ommer

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-01-11 12:08

Aa, det var godt, det havde jeg slet ikke tænkt på...

Hvis jeg logger på 5 ud af ugens 7 dage i gennemsnit,
kan jeg fortsat stille et normalt spørgsmål hver uge,
ud over min beskedne opsparing på 9 point pr. uge.

Tak for det, og I slipper ikke helt for min blandede, Nord nu Sønder Jyske, jargon,
ved ikke helt hvordan det staves på jysk?

Og omkring regnestykket,
mit kandu forbrug er ikke jævnt, om sommeren laver jeg mere noget andet...

Så de 100 + 9 point kan sagtens blive til 200 her om vinteren...

>Så bliver I snart (næsten) skånet for min spørgsmål...
Alligevel ikke pia

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 12-01-11 13:09

Er der ikke noget med, at i matematik, kan man låne;-

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-01-11 13:13

Hvis det kniber med spørgepoint, kan du måske undtagelsesvis stille 2 spørgsmål hver gang.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-11 13:54

Og får du svar "for tidligt" - stiller du bare et opfølgende spørgsmål i det samme spørgsmål....

Ydermere har jeg hørt en "fugl synge" om at Kandu begynder at forrente point - 1% pr. år du har været medlem

Dernæst kommer arveretten ind i billedet - den er vist også på trapperne....

Så rolig....

Der er point til MANGE generationer

PS....

Til gengæld er der vist også snak om at indføre en intelligenprøve ved indmeldelse - det skulle være fordi man skal kunne læse reklamer....

Så for HØJ IQ vil udelukke nye brugere (de trykker ikke på reklamerne og vil ikke låne penge)

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-01-11 14:25

Citat
Så for HØJ IQ vil udelukke nye brugere

- satans, så kommer Jørn tilbage!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-11 14:30

Han har da været her HELE TIDEN.....

Det er blot nogle profiler der er slettet....

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 12-01-11 16:33

Ja, når man som jeg mest er inde for at lure lidt, på de mange pudsige indslag så løber det jo op.13840 brugbare kandu $ for nuværendes. Der kan da stilles et par spørgsmål sku jeg mene.
Men jeg er vel også lidt af en lille klog kal da jeg har fået 3515 af tilfredse spørgere.
Det er vist ikke nok til en placering i den gode ende af statistikken.
Noget skal tiden jo gå med

Højris

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 12-01-11 16:51

Og kæreste Svend, du kan da også sætte 500 point på "spil", hver gang du stiller et spg. eller andet, i stedet for at være så fornæret med kun 100 p pr. gang .

Kærligst Kirstine

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-01-11 17:03

så så Majormajor - ikke rute med svendgiversen's point.
Selvom navnet svend giver hentyder..........så er det jo ikke ensbetydende med - - -

Kommentar
Fra : alka

Dato : 12-01-11 17:52

Jeg er 65 år, forældreløs. Mor døde i 1961 og far i 1975 - så jeg skulle vel egentlig slet ikke have nogle points.

Jeg har d.d.:
Point 31534
SPoint 21475
.... men det ved skattefar ikke endnu!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-11 18:04

Det kommer når "renterne" bliver lagt på - dem skal Kandu opgive til SKAT

Kursværdien er dog endnu uvis

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-01-11 18:20
Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-11 18:31
Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-01-11 18:45

Skal vi dokumentere.

http://peecee.dk/upload/view/284085

Forøvrigt kan min beskedne point-antal,slet ikke hamle op med f.eks. alka.

Jeg er heller ikke S-bruger.Shame on me.

Mosebaek. Alligevel inderst inde.

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-01-11 19:06

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-01-11 19:43

Velbekomme