/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Defination på kulde
Fra : tararam
Vist : 883 gange
50 point
Dato : 12-01-11 08:25

+20 ° - Grækere tager sweaters på. (hvis de har).
15 ° - Folk på Hawaii åbner radiatorer (hvis de har).
10 ° - Amerikanere fryser, Russere ligger ved stranden.
+5 ° - Du kan se din ånde. Italienske biler kan ikke starte. Nordmænd bader. Russere køre med åbne vinduer.
0 ° - Russere går rundt med bar overkrop.
-5 ° - Franske biler starter ikke mere.
-10 ° - Du overvejer ferie i Australien.
-15 ° - Katten insistere på at sove i din seng. Nordmænd bruger nu sweaters.
-18 ° - New York City åbner for radiatorer. I Rusland er picnic sæsonen ved at være ovre.
-20 ° - Amerikanske biler starter ikke mere. Folk i Alaska tager langærmede trøjer på.
-25 ° - Tyske biler starter ikke mere. På Hawaii er alle døde.
-30 ° - Politikere bygynder at snakke om de hjemløse. Din kat insistere på at sove i din pyjamas.
-35 ° - Japanske biler starter ikke mere.
-40 ° - Svenske biler starter ikke mere.
-42 ° - Ingen skibstrafik i Europe. Russere spiser is på gaden.
-45 ° - Alle Grækere er døde. Politikere gør nu noget ved de hjemløse.
-50 ° - Du har nu svært ved at blinke med øjnene. I Alaska lukker man nu vinduet på badeværelset.
-60 ° - Isbjørne migrerer sydpå.
-70 ° - Helvede fryser til.
-73 ° - Specialstyrker evakuerer Julemanden. Russere bærer nu hatte med ørevarmer.
-80 ° - Advokater putter nu hænderne i lommerne.
-114 - Ethylalkohol fryser. Russere er ikke så glade.
-273 ° Russere tager støvler på.
-295 ° - 90% af jorden død. Det russiske fodboldslandshold vinder verdensmesterskabet.

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 12-01-11 08:52

Og hvad er så dit spørgsmål?????????

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 60 point
Dato : 12-01-11 08:55

Hvis der er nul grader udenfor i dag, og det bliver dobbelt så koldt i morgen, hvor koldt bliver det så?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-01-11 09:22

Ha ha ha, den var go'

Jeg fandt da også ud af, at jeg ikke er russer

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-01-11 09:55

Ikke så meget med kulde at gøre,
en gammeldags vejrstation
http://peecee.dk/upload/view/284013

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-01-11 10:18

Klaudi - der vejrstation så jeg ned i Tyskland ved moselfloden i en by der hedder Reil (berømt vinby)

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 12-01-11 14:21

Den var da morsom, men verdens laveste temp. er 273,15 gr C - intet kan blive koldere, så det er noget af en præstation med de russere

Kommentar
Fra : transor

Dato : 12-01-11 16:50

Det har du misforstået .

Den laveste temperatur er ca. -273 °C . Det er ca. 546 ° C lavere temperatur.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 12-01-11 16:52

Nåh ja, det var en tanketorskestreg.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 12-01-11 16:54

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 13-01-11 00:59

hvorfor skændes om det, den laveste temperatur er 0 kelvin
ingen brug for streger

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 13-01-11 01:00

@ HUGO-BØRGE: du er i vits sektionen, ikke alt her er et spørgsmål, lige som i small talk

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 12-04-11 09:03

Tak for svaret katekismus.