/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Genopfyldning af c7115a tonerpatron..
Fra : h_johansen
Vist : 504 gange
350 point
Dato : 13-05-03 09:34

Hejsa..

Jeg overvejer at fylde min tonerpatron til min HP Laserjet 1200 op med et genopfyldningssæt fra Dansk Toner Service,nemlig http://www.dansktonerservice.dk/product.asp?product=141 - Det er jo en hel del billigere end at købe en helt ny patron... 200kr kontra 500kr. Men er det så lige så godt at genopfylde som at købe en ny??? Erfaringer savnes....

M.V.H. Henrik

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 16-05-03 13:45

Jeg har prøvet med en HP 710 multi maskine. Jeg kunne tydeligt se forskel på farverne, i forhold til en org. patron.
Jeg bruger kun org. patroner nu. Det er godt nok dyrere, men jeg printer ikke så meget i farver, og har en laserprinter til at printer sort med.

MVH

Kommentar
Fra : h_johansen

Dato : 17-05-03 23:33

Jeg prøver lige igen... Er der nogen som har erfaringer med at genopfylde en tonerpatron til en laserprinter???

M.V.H. Henrik

Accepteret svar
Fra : per0702

Modtaget 350 point
Dato : 21-05-03 09:00

Også jeg har kun dårlige erfaringer. Men prisen skal væsentlig ned på de originale - og hvordan får vi det, hvis ikke vi hele tiden prøver noget nyt.

Godkendelse af svar
Fra : h_johansen

Dato : 01-06-03 21:56

Tak for svaret per0702.

M.V.H. Henrik