/ Forside/ Interesser / Helbred / Naturpleje / Spørgsmål
10  pve 300
Vitaminer!
Fra : papaqify
Vist : 1350 gange
20 point
Dato : 10-01-11 21:27

Er der nogen der ved hvilke vitaminer der får håret til at gro bedre/hurtigere?

Accepteret svar
Fra : nullerbullerpige

Modtaget 30 point
Dato : 10-01-11 22:19

Det er B2 vitaminer.

Her får du lige et link omkring det:

http://www.netdoktor.dk/vitaminer/vitaminerhvilke.htm

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-01-11 07:26

Og julemandens historier

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 11-01-11 12:21

- virker osse på skægget...

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 11-01-11 15:48

Ja B vitamin 2 og 5 Har jeg læst - derudover er det vigtig med mineraler - kalcium magnesium virker også opkvikkende, så det er godt om vinteren især.

Herunder kopi:
Mangel på mineralerne magnesium, silicium, jern og zink går ud over hud, hår og negle. Mange kvinder oplever at få markant forandring i lokkerne, når de ammer, fordi kroppen bruger så mange mineraler i ammeprocessen, specielt zink.

Godkendelse af svar
Fra : papaqify

Dato : 12-01-11 15:47

Tak for svaret nullerbullerpige.