/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Thunderbird, svar mail
Fra : Footprint
Vist : 1521 gange
100 point
Dato : 10-01-11 20:14

Hej

Er der nogle som ved hvordan man ændre opsætningen i Thunderbird så når man svare på en e-mail kommer svaret øverst i mailen..

Det virker lidt ulogisk som det ser ud nu, at nyeste indhold står nederst...
/footprint

Kommentar
Fra : peque

Dato : 10-01-11 20:23

Normalt er der felter op over de modtaget mails eller sendte eller gemte. hvor du kan få sorteret efter dato afsender eller andre mui´ligheder,

Derer reelt ikke nogle default opsætning, men du vælger nu selv hvilken rækkefølgelse du vil bruge til visning

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 10-01-11 20:32

How to Start Your Reply on Top in Mozilla Thunderbird

http://email.about.com/od/mozillathunderbirdtips/qt/et_reply_top.htm

Godkendelse af svar
Fra : Footprint

Dato : 10-01-11 21:01

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 10-01-11 21:01

Fordi det giver mening

.
hvorfor svare nederst i en mail

Citat
Det virker lidt ulogisk som det ser ud nu, at nyeste indhold står nederst...

Når du læser en mail læser du jo oppefra og nedefter, der er ikke noget mere irriterende end at modtage mails hvor du først skal ned og finde starten langt nede i mailen og derefter skal bladre op for at læse kommentarer
Hvis sådan en mail har været forbi bare to personer inden du får den er det en pine at læse sådan en mail

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-01-11 21:48

Velbekomme