/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
Regristered Airmail????
Fra : Gigli-Chico
Vist : 1237 gange
50 point
Dato : 10-01-11 18:03

Hej.

Min kusine har snart fødselsdag og hun ønsker sig et smykke som jeg kun ved at man kan få et sted. Jeg prøver at finde ud af priserne på fragten, der står: Registered Airmail - FREE. FedEx - US$ 40. EMS - US$ 32. Jeg ville da gerne have gratis fragt, men jeg har inden idé om hvad Registered Airmail er, og hvordan det virker. Er der nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak :)

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 10-01-11 21:18

Citat
Registered Airmail

det er track and trace luftpost lige som hvis du sender en pakke med postdanmark
For nogen ting/steder kun ind til det når lufthavnen (afgang) nogen gange ankomst i lufthavn og atter nogen helt frem til kunden

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 10-01-11 21:25

okay? Er ikke helt med. Så hvis der står det er gratis med airmail bliver det sendt til mig med fly og så kommer det til min adresse senere hen eller? :S

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 50 point
Dato : 10-01-11 21:32

ja med fly, tror ikke man bruger brevduer mere
de skriver din adresse på pakken og sender den med et fly, hvordan den kommer videre fra lufthavnen afhænger af hvem de har aftale med. det er for det meste postdanmark, gls eller ups

Det er ikke noget du skal tænke så meget på, den bliver leveret til den adresse du beder om når du bestiller.

Husk lige told hvis det er uden for eu de sender pakken

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 10-01-11 21:36

hvad koster told hvis de sender uden for eu?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 10-01-11 21:40

ja se det kommer an på....

det er nemmere at du læser her:
http://193.3.68.126/contentfull.dk?content=/cms/da-dk/faq/faq-category9524.htm&menufile=

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 10-01-11 21:45

forøvrigt:
T I L L Y K K E med med imorgen
Du har overlevet dit første år på kandu.dk uden at blive skræmt væk

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 10-01-11 21:57

Denne guide fra skat er faktisk ret smart
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1770313

Godkendelse af svar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 10-01-11 22:05

Tak for svaret EXTERMINATOR.