/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Problemer med mange modtagere i Livemail
Fra : troldenesdhb
Vist : 682 gange
110 point
Dato : 09-01-11 20:31

Efter insatllering af Win7 og Live Mail, kan jeg ikke sende en "opdaterings mail" til 40 personer på en gang.

Jeg har en gruppe i min Adressekartotek der indholder 40 personer, som skal sende en mail til. Men efter LIvemail, kan jeg ikke sende til dem. Den skriver at jeg forsøger at sende spam mail, og vil ikke sende den.................

Jeg har ændret alle indstillinger til "lav" og fjernet diverse flueben der kunne blokere. Nogle der ved hvad jeg kan gøre?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-11 20:40

Livemail har et eller andet indbygget der gør den IKKE vil sende "massemails".....

Normalt (gør min) beder den om et mobilnummer hvortil der så sendes en kode - denne tastes derefter ind for "bevis" på du vitterlig ikke sender spam....

Hvad folk UDEN mobil så gør, må stå i det uvisse.....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-01-11 20:51

Det irriterer også mig at man ikke kan massesende mails i Win7. Jeg har forsøgt på alle mulige måder, men lige meget hjalp det. Så man kan tilsyneladende ikke. Surt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-11 20:54

Citat
Så man kan tilsyneladende ikke.

Jo......

Men det kræver man modtager den kode via SMS....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-01-11 21:19

Jeg har lige fundet ud af hvordan man gør. Du kan oprette en kategori. I den kan du komme specifikke personer.

For at sende den samme mail til flere personer skal du åbne dine kontaktpersoner. Hold ctrl tasten nede. Klik nu på hver af dem du vil sende en mail til. Når alle er markedet, så tryk ny mail. Så står alle navnene oppe for oven.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 06-02-11 14:14

sorry

Jeg har kontaktet MSN via mail. Det kan ikke lade sig gøre. Refi har ret, hvis man laver en sms tjeneste, men den begynder snart at koste.

Jeg bruger nu GMail.

Annuller spørgsmålet
Fra : troldenesdhb

Dato : 06-02-11 14:15

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål