/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Nyt tag
Fra : Mokof
Vist : 613 gange
150 point
Dato : 09-01-11 18:19

jeg overvejer at lægge nyt tag på i sommer, men inden jeg starter vil jeg lige regne lidt på budgettet fremover, om jeg i det hele taget har råd.
Er der nogen der har et kvalificeret bud i hvilket prisleje det ligger.
Det drejer sig om 125m2.
250mm isolering - undertag - nye lægter - bølgeeternitplader

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 09-01-11 18:46

Kvadratmeter pisen på pladerne og isoleringen kan du selv søge på nettet. Da plader kan fås i forskellige priser.

Alt efter hvilke plader du vælger skal du have flere eller fære lægter.

Men det er jo helt legalt at indhente et tilbud ved en lokal tømmer...

vh Ben

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 09-01-11 21:14

Prøv evt dette link:

http://www.dansktagteknik.dk/00007/

Der findes flere af den slags, hvis du googler det.

Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 09-01-11 22:19

Ja, materialerne kan jeg godt regne mig frem til. Men det var mere arbejdslønnen og tidsforbrug
jeg var ude efter. Det kunne jo være der sad en derude der vidste lidt om det.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 09-01-11 22:25

Arbejdsløn -
Bortskaffelse af det gamle tag.
Da der muligvis er aspest i i gamme leternit, kan det være dyrt at komme af med..
vh Ben

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 10-01-11 00:58

Prøv at tage fat i www.tageksperten.dk

De kommer og kigger, skaffer dig 3 tilbud, og først hvis du vælger at tage imod et af deres tilbud og bruge deres konsulentydelser skal du betale dem for det.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 10-01-11 07:17

Citat

Det var dyrt? Så meget betalte vi bestemt ikke i arbejdsløn.

Hvis du kigger på det link, jeg sendte dig, så er den pris, der bliver beregnet, incl arbejdsløn.

Så kender du materialepris, så burde du kunne få et nogenlunde bud på, hvad arbejdslønnen ligger på.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 10-01-11 08:39

Prisen jeg skrev er lidt høj men det er hvad jeg lige har betalt alt inkl. Men for tegl

Annuller spørgsmålet
Fra : Mokof

Dato : 06-02-11 12:31

Jeg har desværre ikke modtaget et svar jeg kan bruge og annullerer derfor dette spørgsmål