/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ligge ned eller hvad?
Fra : Majormajor
Vist : 788 gange
10 point
Dato : 09-01-11 09:33

Citat
Hvis det er rigtigt, at Venstre har fået lov til at annoncere først, så lægger Lene Espersen sig ned på alle fire poter som en anden hund.

Og hvordan hulen ligger en hund på fire poter ?

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-36393053:ktop-tavse-af-hensyn-til-løkke.html

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 20 point
Dato : 09-01-11 09:39

Det er ret nemt.
Stå på alle fire poter
Vend poterne ind under kroppen
Lad kroppen falde ned over poterne
Nu ligger hunden på på poterne.

Ps. Får jeg så alle påængernø.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 09-01-11 09:43

"Man skal ikke skære alle over med een kam". Sådan går det når uvidende slynger om sig med ord og vendinger de ikke forstår korrekt. Jvf bjørnetjeneste.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-01-11 09:48

Citat
så lægger Lene Espersen sig ned på alle fire poter som en anden hund.

Muslimerne lægger sig også på alle fire poter, flere gange om dagen.

Lene Espersen ser vi nok med en klud om hovedet en skønne dag, sådan er det
når man har haft for meget med torsk at gøre.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 09-01-11 09:59

Tja, den danske sprogen kan være en sværd en at skrive forstå...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-01-11 11:45

Vi kender jo ikke hendes sexvaner

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 09-01-11 12:10

Selvfølgelig ligger hun på poter.
Hun er jo...shæ-for...partiet

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-01-11 12:47
Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 09-01-11 14:51

Nu er den søde pige, Lene, altså helt underordnet i denne forbindelse . Jeg kan stadig bare ikke se for mig, hvordan en vuffer kan ligge på 4 poter, især ikke hvis det er dens egne .

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-01-11 20:51

Citat
søde pige, Lene

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-01-11 21:07

Hun er da sød med trutmunden og det lettere naive look.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-01-11 21:26

Lene er en gæv pige, som er kommet i kløerne på de forkerte i hundegården.... LøkkeLars kan nok ikke lide konkurrence - og da slet ikke fra en kvinde.........

piaskov - hvordan i hede hule... får man skrabet SÅ meget ind til et link??

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 09-01-11 22:45

Ihhh altså, hvor er I ski irriterende. Denne tråd handler stadig ikke om den gæve minister, men om hunden og poterne, nå .

Kommentar
Fra : webm

Dato : 10-01-11 00:11

Elementært Watson...

En hund ligger ned når du siger dæk til den (hvis den er velopdragen) altså med poterne og maven på jorden...

mon ikke det er sådan det er tænkt?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-01-11 00:45

Citat
En hund ligger ned når du siger dæk til den

Ikke altid. Under besættelsen var der mangel på gummi, en mand havde så trænet sin hund til at løbe hen og skrælle en cykel når han råbte DÆK.

Godkendelse af svar
Fra : Majormajor

Dato : 10-01-11 08:54

Tak for svaret Eyvind. Tiggeprins

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-01-11 11:04

Det er lidt men påængernø er dejlige.