/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke lille Danmark
Fra : nomore
Vist : 800 gange
10 point
Dato : 08-01-11 19:00

Kommentar
Fra : slander

Dato : 08-01-11 19:04

Ja tillykke med endnu flere udgifter

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 08-01-11 19:04

Er du først vågnet nu????

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-01-11 19:40

Citat
Er du først vågnet nu????

Og du mener????
Om jeg først har tændt det lille stue - alter,
og fået lort og andet skidt i øjnene, så= JA
Eller må du meget gerne uddybe din kommentar.
Citat
Ja tillykke med endnu flere udgifter

Den lille udgift, hentes hurtigt ind igen.
Man kunne jo tage støtten fra dig...

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 08-01-11 19:41

Bøvl med medicineringen igen, dit vrag?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-01-11 19:55

Citat
Bøvl med medicineringen igen, dit vrag?

FUCK da Offffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
latterlige lille maddike og halv_araber........

Hvor vil du egentlig hen med den.. du klamme lille =)(&%/&%"#
har du bevis for dine påstande.
Ellers syntes jeg virkeligt, at der burde blande sig en SÅKALDT
KANDU? moderator her og nu, og stoppe dig, før du kommer for langt ud på LANDET
MEN DE HAR DESVÆRRE TRAVLT MED AT UDELUKKE EN ENKELT OG VENLIG BRUGER
igen og igen.
Helt sikkert på opfordring af et par enkelte (hellige) brugere,
som ikke er en PRUT bedre.. men vil så gerne være = Åhhh så søde mennesker.

har du ÆDT med den forkerte HÅND idag og fået straf
af din LOKALE MULLAH =
Jeg må lige tillade mig at grine, bare en lille smule
Fuck ansjos.

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 08-01-11 20:00

Nårhhh så kender vi dig igen Disken. Skideskæv.....

Piller + guldøl igen????

Har fortalt dig det er uheldigt at blande skidtet!

PS Hvis tiiimet var ansvarligt var du røget ud en million gange.

PSPS Sigende nick du har valgt dig. Når nu du glemmer dit login næste gang, kunne du vælge Nothing.... Det ville måske være endnu mere dækkende!

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-01-11 20:00

Glemte at DIN type aldrig nyder
eller SVIN
Men er de FØRSTE til at uddele SAMME, for? bare at se mennesker blive PIST på
af andre, og når det så foregår, sidder du i baggrunden og HYGGER SIG =
med de latterlige TÅBER, der virkelig ORKER at svare på DIT LORT

Men man kan JO heldigvis kende en LORT/ på udseende.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-01-11 20:05

Citat
PS Hvis tiiimet var ansvarligt var du røget ud en million gange.

Mon ikke det lige er at overdrive = kan du ikke tælle, MERE

?? GAD vide hvorfor du er her endnu ???

Men så fik du da ødelagt endnu en tråd, på andres bekostning = tillykke

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 08-01-11 21:23

Ja,

Alle kan da kun glædes - Frederik er glad, og så må og skal, - du og jeg, da også være glade!

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-01-11 21:38

Citat
du og jeg

eller var det nu?

Men stadig

Til Folket´s nye krone 4+5

Ups. Forkerte søge ord..

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 08-01-11 21:57

Så nåede vi et nyt lavmål i dansk kundskaberne og mudderkastning.

Jeg ønsker også Kronprinsparret tillykke med familieforøgelsen.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-01-11 22:23

Citat
Så nåede vi et nyt lavmål i dansk kundskaberne og mudderkastning.

Så blak mig dog..
Citat
alle andre hellige (brugere) herinde har gjort det/ eller burde gøre det.
Måske bare for at sige sin mening om samme + kandu.svar = 1 indlæg, der hacker og blakker
Tja, det elsker de/ I _ sg_ bare jeres mail + niks, ikke kommer videre.
Men at advare ker om hacking:_ per PM gør ikke noget, bare det ikke kommer frem i LYSET
HVEM.........
Og det kommer ikke fra mig, da vedkommende hacker uden tvivl ved hvad jeg snakker om.
Men ikke TØR STÅ FREM.

Jeg har ikke lagt op til LO__ i denne tråd.

--
At vedkommende (7337) måske har fået karantæne på den LOKALE øl/ ryge-gnasker
kan da på INTET tidspunkt komme KRONEN ved, eller mig.
Hvis 7337 har beviser på hvad han skriver, så skal jeg være den første til at sige undskyld.
Citat
Bøvl med medicineringen igen, dit vrag?

Men skideren er jo væk...eller sidder brugeren bag en røgsky/ af andre mennesker
fordi ? ikke har råd til andet..? end genbrug.

Smutter, ryd op herinde = IGEN

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 10 point
Dato : 08-01-11 22:31

Også tillykke herfra. Godt vi har monarkiet. Men nu må de godt nøjes med at gøre det for sjovt.

Ang.mudderkastning,klik på www.dansbandsdax.se/

Så får i det meget bedre.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : baremigigen

Dato : 10-01-11 11:40

hej nomore

tak for dette herlige spørgsmål, som kommer til at fylde ugebladene og medierne i tiden fremover.

Ja, men tillykke da til den kongelige familie.

Så kan vi, måske for en stund glemme alt det ubehagelige som krig og terror, tænkte jeg, som ikke er royalist.

men nej det kan vi ikke.

derfor er det måske meget godt, at man har den kongelige familie,
som koster kassen, men alligevel er et samlingspunkt for mange.

jeg er selv imod kongehuset, men har ikke noget imod personerne, som sådan.

har faktisk også mange gange været på Amalienborg til dronningen fødselsdag, som jo er meget festligt, og hele byen er udsmykket.

lad være med at kaste mudder på kongehuset

lad være med at kaste mudder på nomore !!!

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 05-02-11 21:33

Tak for svaret Mosebaek.
Gider IKKE lige gense_mine kommentarer på denne tråd, så hopper NED_af

Men jeg ville gerne have givet dem til denne der til stadighed bliver RØVRENDT
af dette forum = http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=280609

men whatt69 selv berpox laver lort i mit regnskab /PM og andet ===
uden KONSEKVENSER, stakkels kandu, der ikke kan bestå UDEN anmeldere og hackere

Jeg gav i sin tid samtlige brugere herinde, der havde sendt PM`r/ mail´s
til mig, en ADVARSEL om at jeg var blevet HACKET, MED KANDU`s viden
og at min mail konti var blevet overtaget? af en fremmed MAGT ???

Og kommer der yderlige svar på dette spørgsmål = SÅ SVARER JEG IKKE, her.