/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Programør
Fra : mattiasdrengen
Vist : 589 gange
282 point
Dato : 07-01-11 22:26

Hey jeg skal bruge en der kan programmere spil til iphone vil meget gerne have lidt hjælp? links til ting der kan hjælpe eller programmer som game maker?

på forhånd tak.
skriv til mig på kommerraver@hotmail.com hvis du er interesseret i at give en lille hånd med

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-01-11 08:17

Og du tror de arbejder gratis ?

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 08-01-11 09:26

Start med at oprette dit egen firma og få ansat nogle programører eller kom i gang med at uddanne dig selv som programører .....

Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 08-01-11 10:53

nej jeg ved godt der ikke er noget der er gratis.. men vil bare have en lille guide om hvordan man gør

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 08-01-11 11:25

Hej.... Der findes ingen nemme guider på hvordan man programmere et spil til iphone.
Det du nok har brug for er en basis viden inden for "Programmør og systemudvikler" og den finder du kun ved at tage d.v kursurer inden for faget eller uddanner dig programmør og systemudvikler ?

Men start med at se disse links og se om du stadigvæk syntes der findes en nem måde at lave et iphone spil på?
Før du går i gang med at programmere et spil til iphone, kræves det lige at du har en Mac computer og hertil d.v. programmer, samt god til engelsk.... Men det er/har du i forvejen...sååååå
Held og lykke.....

http://www.youtube.com/watch?v=25IBx64SWNc

http://www.google.dk/#q=How+to+make+games+to+iphone&hl=da&biw=1344&bih=544&prmd=ivns&source=univ&tbs=vid:1&tbo=u&ei=PzsoTY3nNIeA4QbA9JiFCg&sa=X&oi=video_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CCkQqwQwAA&fp=6a488c02ba923b70

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-01-11 13:14

Citat
men vil bare have en lille guide om hvordan man gør

En lille guide, It folkene griner af din lille guide.

Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 08-01-11 13:23

hehe :) det lyder nok nemmere end det er :O
men min ide i grundtræk er at lave et APP hvor der er en stor rød knap der siger nogle lyder når man trykker ! :P

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 09-01-11 01:47

Den app findes allerede, den hedder big red button

Annuller spørgsmålet
Fra : mattiasdrengen

Dato : 17-01-11 21:03

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål