/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hvilket køkken har jeg?
Fra : mnielsen84
Vist : 829 gange
20 point
Dato : 07-01-11 19:30

God aften allesammen.

Jeg har besluttet at jeg vil have installeret en opvaskemaskine i mit køkken. Jeg vil gerne have sådan en hvor jeg kan montere en låge som er magen til resten af køkkenet på opvaskemaskinen, sådan så alt går ud i et. Mit problem er bare at jeg ikke aner hvilket køkken jeg har. Det eneste jeg ved er at der står "Blum" på hængslerne, det er alt jeg kan finde.

Jeg har uploadet et par billeder af køkkenet, så nu vil jeg håbe at der en køkkenklog person derude..

http://img266.imageshack.us/gal.php?g=img3245j.jpg

På forhånd tak

Morten Nielsen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-01-11 19:33

Ganske ligegyldigt spørgsmål synes jeg.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 30 point
Dato : 07-01-11 19:34

HTH sælger dem i "bundter" - selv håndtagene

Kommentar
Fra : mnielsen84

Dato : 07-01-11 19:41

Teil ->
Ligegyldigt er spørgsmålet hvis jeg ikke kender svaret, havde jeg gjort det, så havde jeg ikke stillet spørgsmålet. Hvis ikke du har noget konstruktivt at bidrage med, så lad dog være med at svare. Hvad får du ud af at sige sådan noget? Intet. Tænk dig dog om.

Refi -> Tak for dit hurtige svar :) Jeg vil kaste mig over HTH's hjemmeside og se om jeg kan finde en løsning.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-01-11 19:46

Jeg har set og købt de håndtag hos IKEA (til en hjemmelavet kryderihylde)

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-01-11 20:29

De eneste spørgsmål,her på Kandu,som er irrelevante,tåbelige,ligegyldige,evnesvage og latterlige,er dem der bliver stillet af Teil og Jørn.De må mindst være halvbrødre.Een mand kan ikke være så dum.

Til mnielsen84:

Ta`en skuffe/låge,eller endestykke,med ind til HTH.Så kan de snart identificere dit køkken.
De har rigtig mange typer.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : mnielsen84

Dato : 07-01-11 22:09

Mosebaek -> Takker, jeg vil afmontere en låge og tage en tur ud og besøge HTH køkkener :)

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 08-01-11 12:17

Ligner det IKEA køkken, jeg har i sommerhuset...