/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
vista opdate
Fra : loberg
Vist : 1385 gange
100 point
Dato : 07-01-11 15:49

Hej.
Jeg kan ikke opdater min vista.Der er også en boks på pc hele tiden hvor der står: `installationsprogram til windows-moduler bleb afbrudt og lukket`.
Jeg prøver hele tiden at opdatere men den søger i flere timer og gir så op.
Er der nogen hjælp at hendte?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 07-01-11 16:15

Du skal geninst. Vista.....

Eneste mulighed for at slippe, er hvis du har en Vista på fysisk medie....

altså:

1. Start op i Windows Vista.
2. Isæt Windows DVD'en.
3. Start Setup.exe fra DVD'en.
4. Klik på Installer.
5. Vælg længere inde i forløbet ved installationstype, Opgrader.

Dit opgraderingsmodul er ødelagt.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 07-01-11 16:52

prøv at kikke lidt her.
http://support.microsoft.com/fixit/

Godkendelse af svar
Fra : loberg

Dato : 07-01-11 17:14

Tak for svaret refi.