/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Pop up vindue når der kommer ny mail
Fra : FrejaFlop
Vist : 939 gange
50 point
Dato : 07-01-11 12:51

hej Kandu

Jeg arbejder med Windows 7 og mangler et godt råd. Hvordan sætter jeg min pc op til at der skal poppe et lille vindue op i højre nederste hjørne på min pc - når jeg modtager en ny mail i Outlook?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-01-11 13:35

Hvis du bruger gmail kan du gå ind på www.google.dk > logge dig ind og så hente en notifire.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-01-11 14:14

Du skal inde i outlook gå ind i Funktioner -> Indstillinger, der inde skal du så vælge fanebladet Indstillinger vælge E-mail-indstillinger, der inde skal du så vælge Avancerede e-mail-indstillinger... og derfra skal du sætte flueben i Vis en skrivebordsbesked ved ny e-mail (kun standardindbakked) og vælge Indstillinger for skrivebordsbesked... hvor du så kan sætte behaivor for skrivebordsbekederne.

Kommentar
Fra : FrejaFlop

Dato : 08-01-11 00:09

hej Webnoob

Tak - det var nemt for mig at forstå. Nu kan jeg se på det hele at den anden af mine to mail adresser i Outlook er sat til at være Standard. Jeg synes ikke jeg har mulighed for at ændre det til den indbakke som jeg egentlig ønsker skal være min indbakke med pop-up når nye mails kommer. Har du også et godt råd her?

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 50 point
Dato : 08-01-11 11:11

Der skulle gerne komme skrivebordsbesked hver gang der kommer en mail, uanset om det er en mail til din standard eller andre mail-adresser du måtte have. Grunden til at der bliver angivet en standard af outlook, er så outlook kan finde ud af hvliken adresse man skal bruge som afsender. Man har dog mulighed for at skifte inde i den mail man skriver.

Godkendelse af svar
Fra : FrejaFlop

Dato : 28-01-11 21:22

Tak for svaret webnoob.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-01-11 21:29

Det var så lidt, er altid glad for at kunne hjælpe. Fik du det til at virke?