/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Brusk/ skæve
Fra : nomore
Vist : 700 gange
70 point
Dato : 06-01-11 23:12

Hvor hurtig kan det egentlig gå med nedbrydning af brusk mellem knogler,
med deformationer til følge = tæer/ fingre der begynder at ?? vandre.

Indenfor et ½ - 1 år har F.ks. mine tæer bøjet sig ca: 5-10 grader.
Andre led, er det som om, der ikke er nogen form for smørrelse i, altså ren ben - ben,
især i kæben.
Kan nævne det gør rimeligt NAS.

Tager ingen form for medicin, dog med undtagelse af, en eller anden form for Ginzing
enten som tablet eller flydende.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 06-01-11 23:23

Det er vist et spørgsmål til lægen.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 06-01-11 23:31

Citat
Det er vist et spørgsmål til lægen.

Jo D:A:K

Men nu spørger jeg, JO desværre herinde.

Så må Lægen sg_ vente med hans mirakkel kur.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 06-01-11 23:33

Kan i samme omgang, nævne at det sidder til tider også i musklerne (stive - m. smerter),
og de tager en evighed om at komme igang.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-01-11 00:03

Rent svar:
Vil Du have det bedre undgår Du ikke lægen, men Du kan så presse lidt for at få piller med mindst mulige bivirkninger.

Jeg er dæleme heller ikke meget for piller, men måtte bogstaveligt talt æde det i mig da jeg for 14 dage siden fik konstateret et faretruende højt blodtryk og skulle i behandling omgående.

Jeg vil sgu ikke presse mig frem i køen til himlen

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 70 point
Dato : 07-01-11 00:13

Mon du undgår lægen?
Der findes så mange mirakelkure/forslag, men lægen er nok den der har mest erfaring og overblik.
Du vil blive sendt i røntgen og får stillet den nøjagtige diagnose, og behandling derefter.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 07-01-11 00:44

Har læst at personer som optræder negativt og næsvist oftere får den lidelse som du har. Så prøv at lægge din stil om, så skal du bare se.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 07-01-11 01:32
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-01-11 08:57

Citat
Så må Lægen sg_ vente med hans mirakkel kur

Det er kun naturkvaksalvere der praler med "mirakelkure".
Ginseng er nu ganske uskadeligt, men oplys alligevel lægen om at Du tager det.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 07-01-11 14:27

Nogle har gavn af fiskeolie til at smøre leddene.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 07-01-11 14:28

Ledsmerter forværres typisk hvis man spiser for meget syredannende mad.

Søg evt. på "syre-base balance".

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 09-01-11 00:38

For meget guldøl og stesolid giver vel også et syretilskud

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-02-11 22:35

Citat
Har læst at personer som optræder negativt og næsvist oftere får den lidelse som du har. Så prøv at lægge din stil om, så skal du bare se.

Tja: var det en FED kommentar til MIG som en person, eller bare en (klumme)
for at føre dig frem i denne store og meget udbredte PESTBYLD = kaldet kandu
Dem kan jeg godt undvære, men du kan da fyre en kommetar af? hvis du mener at man får SKÆVE skide knogler og andet, ved at fyre DETTE PIS af..

Citat
For meget guldøl og stesolid giver vel også et syretilskud

Håber du kan STÅ PÅ DINE PÅSTANDE?
Lige som andre heller ikke kan DET
Andre er SMIDT ud herfra === for bare at oprette en skide profil/ 101+ gange

Men at høre på samme mennesker´s nedværdigelse af //// andre
DET tænder virkeligt enkelte brugere herinde = STAKLER.

PIS OF, eller bare træk dig ud af noget du INTET fornuftigt har at BROKKE dig over
SMATSO

Og foresten MÅ DU GERNE kalde mig alt hvad du vil, ??? kender vi ikke hinanden...?
Hvis vi gør, har jeg KUN afsky til overs, for dig.
Syntes bare det er for groft at DU og ANDRE skal PISSE på mennesker, du bare vil nakke for, et eller andet, men din sag, det rager mig en koldbøtte-fabrik
BEVIS DIN PÅSTAND.... ikke citater = copy & paste.......svært ikke.

Citat
Jeg er dæleme heller ikke meget for piller, men måtte bogstaveligt talt æde det i mig da jeg for 14 dage siden fik konstateret et faretruende højt blodtryk og skulle i behandling omgående.
Jeg vil sgu ikke presse mig frem i køen til himlen

Næ, hvemvil dog den vej, når kandu er her

Skæve ? kan sikkert bedre forståés her.
http://www.sundhedsguiden.dk/da/temaer/alle-temaer/gigt/generelt-om-gigt/leddegigt-(leddegigt-reumatoid-arthritis)-/

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 05-02-11 22:38

Tak for svaret stilkene.
Som det fremgår af sidste link = DET KAN tydeligt seés
så ikke noget med (mirakkel kure), tror det er for sent.

Takker også andre

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 06-02-11 08:53

Håber du må få et godt liv trods alt.