/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
..
Fra : huelya87
Vist : 1089 gange
50 point
Dato : 06-01-11 13:17

hva ska man læse for at arbejde som sagsbehandler i en fagforening? er hg nok?

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 06-01-11 13:32

Måske lære at skrive en overskrift i stedet for bare ..(0)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-01-11 13:32

Det ved din klasselærer.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-01-11 13:39

Ja bestået hg må være nok, hvis du ellers har den rette indstilling, og kan få jobbet...

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 06-01-11 14:12

Jeg ved ikke med en fagforening, men i kommunalt regi er det nok at være kontoruddannet.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 06-01-11 14:18

huelya87

Nu har du snart været hele registret igennem.

Hvornår vil du være præst ???????

Kommentar
Fra : huelya87

Dato : 09-01-11 01:14

Okay men hvad så med, når man har afsluttet HG og skal til at finde og arbejde i et praktikssted hvor man skal specialisere sig fx enten stat, kommuner eller what ever. Så har man jo fået uddannelsen som administrativ medarbejder og har brugt elev tiden der. Hvad så, hvis man derefter man er blevet uddannet vil læse til lægesekretæruddannelsen? kan man godt det? eller kan man kun gøre det en gang altså af de elev tid man har på år??? Det er lidt af en indviklet spørgsmål, men håber på at mit spm bliver besvaret?

Godkendelse af svar
Fra : huelya87

Dato : 10-01-11 10:22

Tak for svaret ans.