/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Xantia elektronisk nøgleproblem
Fra : Eyvind
Vist : 552 gange
100 point
Dato : 05-01-11 15:21

Hej.
Jeg har skiftet batteriet ud i min ene nøgle. (Den låste ikke op og i ved tryk.)
Men det hjalp ikke.
Min anden nøgle virker stadig, og de kan begge starte bilen.

Er der et "trick" så den kan aktiveres igen.......................eller er der kun at køre til Citroén.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-01-11 15:25

Jeg har for mig at du kan sætte nøglen i tændingslåset, drej et hak og så skulle nøglen opdateres.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-01-11 15:34

Den har siddet i adskillige gange, og været brugt til at køre bilen.
Skal den sidde et stykke tid i første hak.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-01-11 16:10
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-01-11 16:14

Det var så en ny nøgle. I forrige svar.

Citat
Skal den sidde et stykke tid i første hak.

Ja jeg mener nøgle skal sidde i uden at starte, tror du så skal trykke på nøglen.

Desværre har jeg ikke prøvet, kun hørt det. Så helt nøjagtigt husker jeg ikke hvordan.

Accepteret svar
Fra : Beestone

Modtaget 110 point
Dato : 05-01-11 16:18

Prøv at søge svaret hér : http://www.citronik.dk/jforum/forums/list.page -> Xantia

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 05-01-11 17:03

Tak for svaret Beestone. Der må jeg ind og søge / snakke.