/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
nokia n8
Fra : trimare46
Vist : 1352 gange
100 point
Dato : 05-01-11 10:58

jeg har investeret i en nokia n8 og nu sidder jeg og prøver mig lidt frem. jeg mangler en knap, og det er så det mi spørgsmål går på. hvor finder man enter-knappen? jeg ville lægge dmi ind med automatisk visning af byvejr hvor jeg bor, men når jeg har trykket postnummeret ind, mangler jeg ligesom en enter-knap for at komme videre. den bliver bare ved med at vise kortet og det var jo den lokale vejrudsigt jeg gerne ville frem til

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-11 11:04

Tror det må være i midten af telefonen??

Når jeg går ind her

http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/

skriver Nokia og n8.. så prøvede jeg guiden til hvordan man sender sms'er og der viste den med en pil, midt på tlf

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-11 11:06

ser lige at der står ikonet for godkend, og så bliver der peget på midten af tlf

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 05-01-11 11:10

det fatter jeg ikke en skid af. der er ikke noget af den slags på min telefon

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-01-11 11:12

Er der ikke et "v" (godkend-enter)

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 05-01-11 11:12

hvis det er det virtuelle keyboard, prøv 2. knap fra højre, en "knækket" pil

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 05-01-11 11:16

Tak for svaret Klaudi.
det var lige den jeg manglede

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-01-11 11:21

Velbekomme