/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Håndværkertelefon
Fra : Thomas.Haugaard
Vist : 2775 gange
200 point
Dato : 05-01-11 08:59

Nogle der har et godt forslag til en håndværkertelefon. Den skal kun bruges til telefoni og sms så den behøver ikke en masse smart men skal have gode taster til tommelfingrene

VH

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 05-01-11 09:10

Der er nogle telefoner til ældre mennesker der hedder "DORO".
De har store taster og er meget gode.

hawaii7

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 05-01-11 09:10

De kan bl.a. ses her: http://www.familietele.dk/

hawaii7

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 05-01-11 09:11

Men er jo ikke ligefrem håndværker telefoner

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-11 09:14

Nokia 3720 Classic anmeldelse
Med Nokia 3720 i lommen, er du klar til den helt vilde vandretur ud i vildnisset – igennem støv, vand, mudder, you name it. Der er ganske enkelt næsten intet der kan skade denne utrolig hårdføre mobiltelefon. Vi har før dækket de utallige lanceringer af Nokias andre mobilserier, som bl.a. N serien (spil m.m.), E serien (forretning/business), XpressMusic (musik) og nu er det endelig blevet tid til en mobil som bare virker – uanset hvor og hvornår. Nokia 3720 er en af de mest hårdføre, stødsikre og robuste mobiler på markedet – en drøm for en håndværker!

http://www.mobilterminalen.dk/nokia/nokia-3720-classic.html

ps Nokia har flere forskellige modeller der hører under kategorien - håndværker tlf - men denne kender jeg en der har

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-01-11 09:29

TDC har et bud på gode håndværkermobilos

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 05-01-11 09:29

Ring til Nokia på tlf. 35444222 og spørg dem, der er åben kl. 9,00-18,00

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-01-11 09:33

Godt bud Nordsted1

... måske du lige skulle ha' det her med

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/results?search_query=nokia+3720+test&aq=2[/YOUTUBE]

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-01-11 09:33

Citat
forslag til en håndværkertelefon

Det kommer da an på HVILKET håndværk...

Der er forskel på at være murer, skovarbejder eller dykker - sidstnævnte skal bruge andre former for kommunikation....

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-01-11 09:33
Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-01-11 11:31
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-01-11 12:04

refi... hvad angår det med dykkere - er det derfor tale- og tanke- bobler er lavet?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-01-11 14:04

Yep

E.T. havde også problemet

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 200 point
Dato : 05-01-11 14:17

Helt sikkert en samsung, som har gode taster (har tidligere haft nokia)
Samsung - den er god - telefonen er her med i juletræssæsonen m.v. og det bedste valg jeg indtil dato har gjort. Desuden er der en rigtig god lommelygte, - som man absolut kommer til at bruge rigtig rigtig tit!
http://www.mobiltest.dk/anmeldelse/287/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-01-11 16:09

En håndværker telefon som ikke kan smadres hedder Sonim:
http://www.mobiltest.dk/anmeldelse/290/sonim-xp3-test
den er lidt klodset sammenlignet med andre telefoner, men den kan som før skrevet ikke smadres, jeg købte en til min bror som ellers kan kan ødelægge enhver Nokia men den her holdt indtil den ikke kunne oplades mere, det var en xp2 som ikke har helt så mange muligheder som xp3 der er nyere, se bare hvad telefonen har været udsat for: http://www.youtube.com/watch?v=tmC7bAxHn3k

Kommentar
Fra : alka

Dato : 05-01-11 17:10

Nokia 3720 Classic
1.069 i Bilka - ikke låst. En rigtig god håndværkertelefon!!!

Kommentar
Fra : slander

Dato : 05-01-11 17:12

Kan også kun anbefale en Sonim XP3, har en og den har været med overalt, ja den er lidt større og tungere men jeg kan ikke undvære min. http://www.sonimtech.com/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-11 17:15

Nemlig Alka, det siger min bekendte også

Men jeg tror det er med mobiler som med biler/hunde/børn, ens egne er de bedste

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 05-01-11 17:26

Helt klart 3720, som Nordsted1 også anbefaler.

Jeg har den selv, da jeg har et hårdhændet arbejde, og småbørn ved siden af der piller i alt.
Og den er tabt, blevet våd, fået hårde stød, og den virker bare uden problemer. Og så er det jo en Nokia Og det er jo Nokia´s bud på en "håndværker telefon"

Godkendelse af svar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 05-01-11 17:46

Tak for svaret katekismus.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 05-01-11 17:54

Jeg har prøvet Sonim XP3, jeg fik et eksemplar hvor nogle afg tasterne var defekte, tilbage til forhandleren der sendte lortet til reparation, efter 3 ugers ventetid fik jeg nummeret til værkstedet og ringede til dem, de sagde at leverandøren havde givet dem en STOR stabel telefoner så de kunne ombytte i stedet for at reparere, efter yderligere 5 uger kom der en ny telefon (ombyttet), den var også defekt, så blev den endnu en gang sendt til værkstedet der efter 8 ugers ventetid ombyttede telefonen med endnu en defekt telefon, derefter samme historie en gang til denne gang gik der 6 uger inden jeg fik en min telefon tilbage denne gang repareret selv om jeg utrykkeligt havde sagt at jeg IKKE ville have den ombyttet eller repareret men at jeg forlangte handelen hævet og have mine penge tilbage, det sagde forhandleren at han ikke kunne tage stilling til men at jeg skulle skrive direkte til Telenor der efter ca. 3,5 måned sendte besked om at jeg kunne aflevere telefonen og få mine penge retur.
DERFOR KAN JEG ABSOLUT IKKE ANBEFALE SONIM XP3, MEN SIGER HOLD FINGRENE LANGT VÆK FRA DETTE MÆRKE.