/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vis-kilde.
Fra : Monsen1234
Vist : 294 gange
100 point
Dato : 12-05-03 20:11

Hej.
Nogle gange når jeg, går op i "Vis" og klikker på "Kilde" kommer kilden ( Notesblok) ikke frem også selv om jeg prøver at opdater siden, den vil simpelthen ikke, når jeg så kommer forbi siden senere kan jeg godt. Det er altså kun en gang imellem jeg ikke kan se kilden, hvordan kan det være ? Det er ikke kun en bestemt side det kan være alle mulige, det fungere lige som det selv har lyst til.

mvh: Monsen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-05-03 20:48

Klikker du i samme område, for den kan jo godt være "låst" i nogle områder.
Emesen.

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 12-05-03 21:08

Jeg klikker helt oppe for oven på skærmen, jeg ved godt den kan være låst i nogle områder af en side hvis man højreklikker.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-05-03 21:19

ok det var bare lige en ide.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : tpo

Modtaget 100 point
Dato : 13-05-03 07:58

Prøv at slette Temporary Internet Files.

Start Internet Explorer (dette er fra en engelsk version 6)
Klik på Tools ->Internet Options..
Fanebladet Generel, klik på Delete Files..

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 16-09-04 19:05

Tak for svaret tpo.