/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Program til SMS besked???
Fra : Saba4ever
Vist : 848 gange
100 point
Dato : 03-01-11 17:48

Hej Folkens :)

Nogen som kender en computer program til at læse ens sms beskeder????

Mange mange mange mange TaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaK på forhånd

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-01-11 17:54

Kan du ikke selv læse

Hvad mener du ?????+

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 03-01-11 17:57

Hvilken mobil har du ?

PPK

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-11 18:04

Dette program kan læse højt fra din pc, men jeg ved ikke om der også findes et til sms... leder lige videre

http://www.adgangforalle.dk/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-11 18:14

Sådan et program kan jeg ikke finde.... håber for dig at andre har bedre held

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 03-01-11 18:15

For ca. 15 år siden kunne mman sende en sms gratis på en pc. Det blev det lukket for.
Mobilselskaberne sidder på retten nu.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 03-01-11 18:22

der findes program til Nokia,
gratis på nettet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-01-11 18:27

Man kan stadig sende sms beskeder fra PC når man har TDC. Men der kan ikke svares direkte.
Der findes simkortlæsere som kan læse alt hvad der er på kortet..........er der kode på kortet skal det tastes ind først.
http://www.fnebs.com/kontorartikler/usb-gadgets/usb-sim-kort-laeser-(inkl.-software).asp

Kommentar
Fra : lyngballe

Dato : 03-01-11 18:58

Eyvind, har TDC ikkenetop lukket af for den mulighed?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-01-11 19:34
Kommentar
Fra : transor

Dato : 03-01-11 21:27

Sms sendes til mobiltelefoner . De adresseres til et telefonnummer og kan derfor ikke fanges af computer, med mindre de har en indbygget mobiltelefon med simkort. Den slags computere findes, men er dog de færreste. En ekstenr telefon kan også tilsluttes med kabel.
Det er nemmest med en nokia og programmet pc suite fra nokia.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-11 21:39

Tja, jeg må have misforstået spørgsmålet.... jeg forstår det som, at det er et program der skal få tlf til at læse højt???

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 03-01-11 21:40

min computer fanger SMS fra mobil tel over Bluetooth

Kommentar
Fra : Saba4ever

Dato : 03-01-11 22:32

Hmm mange interessante svar.....

Det jeg mener med spørgsmålet.

At jeg vil gerne læse mine sms beskeder på min pc istedet på mobilen??

Ligesom i nogle film, så har de programmer til at læse folk beskeder på computer skærmen???

Håber det giver bedre mening nu?

Kommentar
Fra : Saba4ever

Dato : 03-01-11 22:34

uppss folks beskeder...

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 03-01-11 22:38

Det kan du bruge et af disse programmer til, forbind med Bluetooth eller usb kabel

Nokia PC Suite
http://www.nokia.dk/produktsupport/download-software/pc-suite

Sony Ericsson
http://www.sonyericsson.com/cws/support/softwaredownloads/detailed/pcsuite

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-11 22:38

Jamen hvis du kan få dine sms beskeder over på din pc - det kan de fleste mobiler idag - så kan du godt bruge mit link

http://www.adgangforalle.dk/

Prøv engang at gå ind og læse på det

Godkendelse af svar
Fra : Saba4ever

Dato : 04-01-11 22:21

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-01-11 10:10

Velbekomme