/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Kan Thorning regerer Danmark?
Fra : WSiP
Vist : 831 gange
10 point
Dato : 03-01-11 11:47

Kan Helle Thorning-Schmidt regerer Danmark?

Det mener Ralf Pittelkow ikke hun kan.

http://jp.dk/opinion/pittelkow/article2293583.ece#laes

Hvad mener I?

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 20 point
Dato : 03-01-11 11:59

Det kan vel aldrig blive værre end Fogh og Løkke, der sammen har ansvaret for ikke at lytte til den økonomiske sagkundskab, soldet vores overskud op og kørt Dk i grøften

http://politiken.dk/politik/ECE1155740/oekonomer-fogh-er-den-daarligste-siden-anker-joergensen/

Ralf Pittelkow, der sammen med sin kone har taget den lange rejse fra revolutionær Venstresocialist til forbenet DF'er har (for mig) givet ordet vendekåbe en helt ny dimension, men ikke gjort ham til et sandhedsvidne

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 03-01-11 13:02

nej - nej og atter nej.
Hun har ikke evnen

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 03-01-11 13:09

Citat
Ralf Pittelkow

Hvem er han

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 03-01-11 14:06

NEJ NEJ NEJ det kan hun ikke.
I mine øjne er hun en forvokset "skoletøs" ligesom Lene Espersen.
Nu skal hun jo heller ikke regerer Danmark hvis hun bliver valgt. Det er der embedsmænd der gør. Nej fri os fra det onde, lad ikke Helle komme til magten.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-01-11 14:14

Er det mig der ikke følger med den sproglige udvikling?

>>Kan Thorning regerer
>Nu skal hun jo heller ikke regerer Danmark

At regere

Hermed en bekræftelse af folkeskolens manglende undervisning...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-01-11 14:28

- du har ret Svend, men det er uretfærdigt at give folkeskolen skylden i Jørns tilfælde. På det stadie var han forlængst sendt videre i systemet, hvilket vi andre lider under i dag. Godt nytår!

Godkendelse af svar
Fra : WSiP

Dato : 03-01-11 14:41

Tak for svaret vagnr.

Nåh ja, der kom vist et ekstra r på regere, men det var så med oms + moms,

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-01-11 14:47

Helle eller Lykke skal hverken "regerer" eller regere - for det har vi nemlig en Regent til.
Hendes Majestæt Dronning Margrethe II er stadig Danmarks Regent.

De 2 fjolser kan højest være eller blive minister.

Kommentar
Fra : WSiP

Dato : 03-01-11 14:56

Korrekt, Eyvind.

Brugte overskriften fra JP, men fik et ekstra "r" smidt med

Kan Thorning regere Danmark?
Af RALF PITTELKOW, politisk kommentator
Offentliggjort 03.01.11 kl. 10:30

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 03-01-11 14:57

Selv tak, WSIP