/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Backup
Fra : Nul7
Vist : 532 gange
50 point
Dato : 03-01-11 10:36

Et lille spørgsmål til de altvidende...

Jeg har et program "NERO" bruger det bl.a. til backup, og er glad for det.
Jeg går og tænker Uha - Uha, på om man kan genskabe en backup der er bacup-pet i et Nero program på en Pc. uden "Nero"

Er spørgsmålet forstået?

På forhånd tak for jeres hurtige svar..

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-01-11 10:47

Hvis du har oprettet en Nero BackItUp ImageTool disk så kan du

The BackItUp Image Tool is ideal to restore a backup of a hard drive. The tool can be found on the bootable disc. This program will run without Windows.
If you saved the hard drive or partition backup directly to CD/DVD then the first disc is bootable anyway.
http://www.nero.com/eng/support-faq.html?s=sub&t=backup

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 03-01-11 16:24

??? ????? ???????. ??? ???????? ??? ???? ???? ??????.
??? ??? ?????? ??? ????? ????? ?? ??????? ?????? ???????? ?????? ??? ?????? / ?? ?? ?? ?? ????? ????? ?? ???? ??????? ??? ?? ???Lyt
Læs fonetisk

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-01-11 19:21

Frit oversat af google

BackItUp Image Tool er ideel til at genskabe en backup af en harddisk. Værktøjet kan findes på bootbar disk. Dette program vil køre uden Windows.
Hvis du har gemt på harddisken eller partition backup direkte til CD / DVD så den første skive er bootable alligevel

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 04-01-11 10:26

Det virker bare ikke altid i det virkelige liv - HVIS ikke bundkortetene er næsten identiske,
drivere fra et kort til et andet skal være ens, eller får du bare en sort skærm at se på.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 04-01-11 17:28

nomore !
Det lyder ikke til at det er helt korekt forstået af dig.
Citat
HVIS ikke bundkortetene er næsten identiske,drivere fra et kort til et andet skal være ens

De drivere der sidder i de respektive bundkort bliver styret af biosen. Forstået på den måde at det er i biosen driverne er, og det er dem der styre bundkortets elektronik.
Det software (programel) der skal styre HD, skærmen,keyboardet mm. laver et kald til biosen som så fixer kommunikationen til de enkelte porte hvorpå de enkelte enheder sidder.
Men det var så ikke spørgsmålet.

Højris

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 04-01-11 23:36

Så prøver jeg da igen
Citat
Det virker bare ikke altid i det virkelige liv - HVIS ikke bundkortetene er næsten identiske,

Du kan stadig få problemer, og det kan andre sikkert nikke JA til også
Man kan heller ikke bare lige bytte en harddisk ud med en, fra en anden maskine
uden at få problemer = drivere eller ej.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 05-01-11 08:46

Det lader til at jeg får en masse respons på pointerne, - det korte og lange er vel, at jeg på et eller andet tidspunkt kan stå med alt min backup uden værdi. (så hvorfor skriger alle så på at vi skal backup?)
Altså det klogeste er vel så at tage en sykronisering til et andet media (der måske også bliver forældet).
Har I andre og bedre forslag?

Hej

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 05-01-11 10:07

Citat
Har I andre og bedre forslag?

Ja, prøv at læse hvad der er skrevet

Hvis du bruger Nero til backup og laver den boot cd som der anbefales kan du starte fra den og gendanne din backup

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 10-01-11 16:32

Tak for svaret Klaudi.