/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
IE 6 TIL IE 7 PÅ XP
Fra : dhmoelsted
Vist : 595 gange
200 point
Dato : 03-01-11 09:11

vi har en bedaget bærbar som har xp med ie 6, vi ønsker ikke ie 8 men ie 7 hvad der også tilbydes fra update ,vi klikker på update men efter genstart trykkes på browser og en titel (forside) vises i søgefeldt hvorefter den afslutter og går til skrivebordsbillede, den har servicepack 2-3 , det er som om den ikke får afsluttet instal. er der et bud på det , skal en instal af browser vises i alle programmer som et nyt program ?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-01-11 09:58

En opdatering er ofte skjult, men du kan sætte hak i en firkant oppe for oven. Der står: vis opdateringer. Sætter du hak der så kan du se alle opdateringer.

Jeg mener at IE7 følger med servicepakke 3. Så downloader du servecepakkerne så får du den.
Start med at downloade servicepakke 2 og derefter 3. Hvis det driller så download dem og gem dem i en mappe på skrivebordet og så installerer du der fra.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-01-11 10:22
Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 03-01-11 10:34

det der er mystisk ie 8 den kan vi hente og installe men den kan vi ikke bruge af forskellige årsager.....har hentet service pack 2-3 så mystisk men prøver det link

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 200 point
Dato : 03-01-11 11:11

Prøv at slette servicepakke 3 og installere IE 7 og derefter installere servicepakke 3 igen. Jeg havde det samme problem da jeg kørte XP. Gør du det på denne måde så skulle det lykkes.

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 03-01-11 11:50

Tak for svaret granner01. nu kører det tak

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-01-11 11:53

Det var så lidt

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-01-11 12:08

Selv tak. Og godt nytår.