/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
stor sms skrift på nokia mobiltelefon
Fra : snusi
Vist : 1526 gange
200 point
Dato : 02-01-11 20:47

Jeg har brug for en ny mobiltelefon og jeg har altid haft Nokia og vil helst have sådan en igen. Der er bare så mange at det næsten ikke er til at finde rundt i
Det jeg skal bruge den til er sms, mms, opkald, tage nogle billederne, så det er ikke så meget jeg har behov for og det vigtigste er at skriften når jeg skriver sms er stor, så jeg selv kan se hvad jeg skriver

snusi

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-01-11 20:52

http://www.senior-mobil.dk/aeldrevenlige-mobiltelefoner/lg-kf300/

måske det er lige i overkanten , men nu kan du jo kigge på det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-11 22:14

Jeg er også Nokiafan

Og til dato er det Nokia 6101 der har været den bedste... valgt efter skriftstørrelsen

Jeg bruger læsebriller, men med denne model kan jeg både læse modtagne sms'er og også se dem jeg selv skriver - uden briller

http://www.mobilbase-danmark.dk/index.php?id=phone&phone=110

Mere her

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&biw=1516&bih=634&q=nokia+6101&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=674eace0925348d8

Den er efterhånden noget gammel, men den opfylder mine krav... måske jeg skulle have et par på lager, til når den helt udgår

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 02-01-11 23:45

Her kan du finde noget der passer til dine behov::::
http://www.mobil2kr.dk/nokia.aspx

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 03-01-11 07:50

Jabalya skal jeg forstå det sådan at alle de mobiltelefoner du har sendt et link til har stor skrift?

snusi

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 03-01-11 07:57

Det vigtigste for mig er faktisk at skriften når jeg skriver sms er stor. Alt andet kommer i anden række.

snusi

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 03-01-11 08:06

Jeg ledte rigtig meget efter en tlf med store bogstaver - og jeg fandt kun Nokia 6101, som havde det som standard

Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 04-01-11 07:58

Tak for svaret Nordsted1.

Ja men så bliver det sådan en jeg må have Jeg har lige skrevet til Nokia for at fortælle dem at vi faktisk er en del mennesker der har brug for en telefon med lidt stor skrift.

snusi

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 05-01-11 14:30

Har fået svar fra Nokia i dag og de skriver at Nokia 6700 med garanti kan skrive med stor skrift.

Prøver da lige at se på sådan en

snusi