/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Adobe flach player mv adobe installeri
Fra : lham
Vist : 664 gange
100 point
Dato : 30-12-10 17:33

Min netbank bad mig få en ny adobe version, jeg bliver så bedt om at slette alt hvad der har med adobe at gøre ( 3 programmer). Udført vha. Revo Uninstaller.

Nu kan jer ikke få de nye/gamle installeret igen

Der kommer en linie oppe øverst hvor jeg skal klikke for at"tro" på udbyder så får jeg timeglas og maskinen "låser" X-er jeg af får jeg besked om at browser er afsluttet uventet.
Samtidig med linien øverst kom der der 3 "kasser" som åbenbart kan være 3 situationer man kan møde efter at have klikket DOWNLOAD -klikkeri her diverse mulige steder giver det samme resultat med timeglas og uventet........

hvad gør jeg forkert ?

XP home SP3
IE 8

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-12-10 18:38

Slet dine TEMP filer = diskoprydning
Citat
Min netbank bad mig få en ny adobe version

Den er vist ny, selv har jeg en oldgammel version = Adobe 5 og den kører fint med Netbank.

En anden ting vedrørende installering, kan være du? måske har en Engelsk udgave af XP og forsøger at installere noget, der er på Dansk.

Har du stadig problemer. så prøv at søg på OLD VERSIONaf det program du mangler.
Selv bruger jeg en ældre udgave af Jave, da jeg har rimelige store problemer med
den sidste nye.

Du kan rydde extra op med denne = gratis
http://free-registry-cleaner.wisecleaner.com/

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-12-10 19:06

Der skal også bruges Sun Java til netbank.

http://java.com/en/download/installed.jsp

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 30-12-10 20:21

Må indrømme jeg tvivler på der er blevet bedt om at installere adobe til netbank. Det bruges jo ikke til netbank.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 30-12-10 20:37

Hej Iham
Der er en kendt fejl i den nyeste version af Java, da jeg havde det problem ringede jeg til netbankens support og de fortalte mig hvolken ændring jeg skulle lave (jeg kan ikke huske hvad) og så virker det.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-12-10 20:51

Banken skal tillades i firewall.

Der skal eks stå:

*danskebank.dk

Så er alle bankens sider godkendt.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 30-12-10 21:57

Citat
Banken skal tillades i firewall.

Der skal eks stå:

*danskebank.dk

Så er alle bankens sider godkendt.

Nej Eyvind.

Det er i Websteder man har tillid til *.danskebank.dk skal stå.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-01-11 16:16

Ja det er det jo også............................som du tidligere har vist mig.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 02-01-11 18:56

Har prøvet lidt forskelligt.

WEBNOB
Jeg tror du har ret det var ikke banken men JP der gjorde opmærksom på at seneste version af Adobe flach player skulle installeres hvis jeg skulle få fuldt udbytte af deres hjemmeside.

Jeg har genindstalleret Sun Java kørt Cclener flere gange incl oprydning i register med det program, prøvet at installere Adobe 5.o5 men "maskineriet " installerede Adobe Acrobat 8.11.

kan ikke finde ud af hvordan jeg kommer hen til "Websider man har tillid til " så det mangler jeg .Har 3 netbanker -skal jeg skrive alle ind hvis jeg engang når frem til det "sted" hvor den slags sker.

Når jeg nu går ind på JP hjemmeside bedes jeg stadig installere nyeste Adobe Flach version -og stadig låser min PC-og jeg skal tilbage til startside.

????????

I skriver om Java Adobe og sun sådan lidt i flæng-er ddet samme programmer /firma ?

Annuller spørgsmålet
Fra : lham

Dato : 17-01-11 06:15

Jeg har desværre ikke modtaget et brugbart svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
En nørd kom forbi og lavede trylleri så nu kører det .
Men tak for indlæg,accepterer ikke nogen da andre så kan forledes til at tro der findes brugbart svar.