/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er der nogle gode nytårsarrangementer ?
Fra : snaptil
Vist : 855 gange
500 point
Dato : 30-12-10 12:29

Hejsa

Sidder her og søger en oplevelse for min kæreste og jeg her nytårsaften.
Vi er i aldersgruppen midt 30, og kunne godt tænke os en god nytårsaften. Kender du nogle gode offentlige arrangementer i Danmark?
Vi bor i Århus, men bevæger os gerne et stykke væk.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-10 12:32

Du er alt for sent ude - du kommer blot til at stå i kø hele aftenen

http://aoa.dk/natteliv/guide/guide-nytaar-i-aarhus

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 510 point
Dato : 30-12-10 13:10
Kommentar
Fra : pifo

Dato : 30-12-10 15:55

Lyt med på P3 i morgen. Det kan da være, at I kan finde et godt sted at være? Det er nok lidt mere privat, men det er da bestemt en oplevelse at komme ud til andre

Godkendelse af svar
Fra : snaptil

Dato : 27-01-11 10:08

Tak for svaret katekismus.