/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
fogden!
Fra : fnug72
Vist : 722 gange
200 point
Dato : 28-12-10 18:17

hmm hvor skal man starte?

nå vi har leget et hus (6 år) nu blev vi så sagt op fordi ejer selv skulle bruge huset, men vi har ikke lyst til at flytte, så vi har været i retten, og tabte, + sagens omkostninger!

vi skal være ude den 31 01, hvor længe går der inden fogden kommer og smider os på porten??

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 210 point
Dato : 28-12-10 18:37

2 dage

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-12-10 18:37

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 4
- Annullerede 3
- Slettede 0
Ialt 8

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-12-10 18:40

Citat
nå vi har leget et hus (6 år) nu blev vi så sagt op fordi ejer selv skulle bruge huset, men vi har ikke lyst til at flytte,

Ja undskyld...men hvad bilder i jer da ind.
Når i er sagt op så er det altså UD .
Hvis jeg var udlejer der ville jeg tage kontakt til fogden dagen efter i skulle ha' været flyttet og så blev i sat på porten.
Uforskammet opførsel af jer

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-12-10 18:41

Jeg så det godt Teil...men blev sq så gal i skralden.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-12-10 18:47

Altså hvis udlejer har overholdt sin del af aftalen, er i nødt til at flytte. Hvorfor troede du da at i kunne slippe for det.

Kommentar
Fra : fnug72

Dato : 28-12-10 19:05

ej godt ord igen!!

det er omvendt

vi prøver at få dem ud, det var et brev vi fik med posten her før jul! men det var samme omgang jeg gav dem, men hva siger man så til sådan nogle mennesker??? jeg blev stik tosset, og så nervøs bagefter, for de skal sku da flytte, det kan de da ikke komme uden om vel da???

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 28-12-10 19:10

Citat
vi har ikke lyst til at flytte, så vi har været i retten, og tabte

Hvis jeg var udlejer stod jeg der med fogederklæring og en låsesmed til at skifte låsene kl 1200 den 31/01

Kommentar
Fra : fnug72

Dato : 28-12-10 19:16

Citat
Hvis jeg var udlejer stod jeg der med fogederklæring og en låsesmed til at skifte låsene kl 1200 den 31/01

helt enig, men fruen er ikke helt med på det!!

deres undskyldning var (da jeg ringede) at de ikke havde fundet et nyt sted de kunne tænke sig at bo???

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-12-10 19:21

Citat
men vi har ikke lyst til at flytte, så vi har været i retten, og tabte, + sagens omkostninger!

Citat
vi skal være ude den 31 01,

Citat
hvor længe går der inden fogden kommer og smider os på porten??

Tror ikke rigtigt på dig...SÅ meget kan man ikke skrive forkert.

Kommentar
Fra : fnug72

Dato : 28-12-10 19:22

men tak for hjælpen, skulle bare lige høre om jeg var helt gal på den!!

Kommentar
Fra : fnug72

Dato : 28-12-10 19:23

pia jeg skrev ikke forkert, det var et brev vi fik!!!! vær lige sød og læs det jeg skrev

Godkendelse af svar
Fra : fnug72

Dato : 28-12-10 19:30

Tak for svaret Teil.

det vat lige det jeg ville have at vide!!!