/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvilken Mobil skal det være??
Fra : thomas_t68i
Vist : 256 gange
10 point
Dato : 12-05-03 14:48

Hej jeg skal have en ny mobil, helst nokia men hvad for en skal det være. jeg har tænkt lidt over en 7250. hvad synes du?

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 12-05-03 16:04

hmmm...., 7250 er en fed mobil. den kan tage billeder, den har radio, IR, MMS, JAVA, WAP, og det var så det. To af mine venner har fra Nokia Conceptstore ved Hovedbanen i Købehavn, fået at vide at den ikke kan sende lyd med MMS beskederne. Billederne er i en lav opløsning, og hvis du vil have spil på den, så er det ikke de vilde spil du kan spille. Efter min mening så kunne du lige så godt købe en gammel model, der kan næsten det amme. JEg Skal personlig selv have en Nokia 7650, her om meget snart. Den er en del størere end 7250 (for ikke at sige meget), men den kan meget mere. Mellem 7650 og 3650 er det hip som hap. den ene kan noget den anden ikke kan, og omvendt.
Lige nu har jeg en Ericsson T39. En, efter min mening, genial telefon. Den har Bluetooth, WAP, IR, MMS, 41 stemmestyrede funktioner, og en masse ting som tager lang tid at beskrive. Men jo, den kan ike helt det samme som en nyere tlf, men set i bakspejlet, så er det da rimelig vildt af en tlf. som ikke produceres mere. Jeg er meget glad for min, næsten lidt ked af at skulle skifte den ud, og skulle jeg vælge en tlf. som reserve, ville det helt klart være den. Man kan købe den brugt for en små 1000 kr. (ikke særlig brugt).

Nu er der jo også lige SPV, men den er jo bundet til orange i mindst 6 mdr. Derr er også en masse andre mobiler, og kig på www.mobilpriser.dk for at finde de billigste priser, og www.dba.dk for at se brugtprisernes gennesnit (sådan cirka).
Har min egen til salg for 1200 (incl. ekstra udstyr), hvis det har interesse.

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 12-05-03 17:05

(Ericsson T39) MMS = EMS

Kommentar
Fra : thomas_t68i

Dato : 12-05-03 19:05

Det blev en Sony Ericsson t68i. den er ikke så dyr 1000 kr. og kan meget og jeg kan senere få kamera på.

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 12-05-03 19:43

Udmærket valg. Jeg har selv haft én i 1½ år, og den virker upåklageligt! Held og lykke.
mvh
Nocom