/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Rimer på min joke
Fra : DortheS
Vist : 3425 gange
20 point
Dato : 26-12-10 12:44

Alle dørmændende havde store muskler, undtagen Klaus han var ......

Hjælp skal lige fyre denne joke af til en, selvsammensat, men hvad helvede rimer på Klaus?????

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 26-12-10 13:00

smidt ruas

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 26-12-10 13:01

Raus = ud

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 26-12-10 13:29

Klaus han var tavs ....
Klaus kom ud i noget snavs ...
Klaus sagde davs ...

Men ikke noget med hans muskler eller manglende muskler at gøre ...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-12-10 13:44

Klaus han var slapmaus,

maus, ikke det tyske mus, men mave/mås. Forståeligt i de fleste danske dialekter...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 26-12-10 17:23

Alle dørmændende havde store muskler, undtagen Klaus Klumpe med den store rumpe.

Lidt søgt, men hvad!

Accepteret svar
Fra : Christa.N

Modtaget 20 point
Dato : 26-12-10 17:25

Find på en anden slutning end Klaus - f.eks
Alle dørmændende havde store muskler, undtagen Klaus charme han havde spagetti arme.....

Alle dørmændende havde store muskler, undtagen Klaus Leks til gengæld havde han en hurtig refleks.....

Eller noget helt tredie !

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 26-12-10 17:38

Alle dørmændene havde store muskler, undtagen Klaus, som havde en stor muskelhund ...

Vov--Vov

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-10 19:48

Citat
Alle dørmændende havde store muskler, undtagen Klaus han var ......

..omskrevet til:
Citat
Alle dørmændende havde store muskler, undtagen Søren ...det var HAM der var døren !

..eller:
Citat
Alle dørmændende havde store muskler, undtagen 'Bølle' ..han brugte kølle!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-10 19:56

Ok. Hvis det SKAL være Klaus:
Citat
Alle dørmændende havde store muskler, undtagen Klaus; ..så han holdt sig til trusler!

Det rimer ikke helt ...men alligevel
</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : DortheS

Dato : 02-02-11 10:20

Tak for svaret Christa.N.

Klaus charme blev helt i vinkel