/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
orgasme
Fra : fnug
Vist : 1482 gange
100 point
Dato : 12-05-03 13:48

Jeg er en kvinde på 25 år som har jordens dejligste kærste.. Jeg har aldrig oplevet en orgasme.. kan få utallige udløsninger.. er der noget bestemt man kan gøre for at opnå orgasme som kvinde??

Kommentar
Fra : rcn

Dato : 12-05-03 14:09

Hvad mener du med udløsninger? Prøv at beskrive det.

Rikke

Kommentar
Fra : fnug

Dato : 12-05-03 14:18

Jeg mener at få maseret klitten.. få varme i kroppen ... jeg kan ikke klare at blive rørt på klitten bag efter... da den er helt hård. Jeg nydder virkelig sex men jeg føler tit bare nå var det det.... Det er som om der mangler noget.. er der et bestemt punkt man kan stimulere eller en bestemt stilling??

Kommentar
Fra : l_overgaard

Dato : 12-05-03 15:26

Hej fnug

Prøv at lære at onanere, og lær så din kæreste at gøre det som du kan lide det.
Accepter dine sexuelle fantasier, hvordan de end måtte være.
Brug din fantasi når du onanere, og sørg for god tid.
Hvis det ophidser dig at se din kæreste røre ved sig selv og lege med sig selv, så få ham til at gøre det så du samtidig, kan få styret din fantasi.
Prøv at lade ham onanere sig selv til udløsning, og lad ham komme f.eks. ud over dine bryster. Brug så disse fantasibilleder når du eks. onanere.
Få ham til at slikke dig som du bedst kan lide.
Eller se en pornofilm med ham, og rør ved hinanden ind imellem.
Start evt. med en god middag og efterfølgende bad sammen, og byg det op ad denne vej.

God fornøjelse.

Lars

Kommentar
Fra : bamsen4u

Dato : 12-05-03 15:33

hej fnug

Lars er inde på det rigtige, men det er vigtigt med forspillet. Prøv også at få din kæreste til at onanere dig til udløsning ved indirekte berøring af klitoris.

prøv også selv evt. med en massagestav - eller måske endnu vildere en butterfly. Læs på www.oestrogen.dk her finder du mange gode råd.

Held og lykke

Bamsen

Kommentar
Fra : fnug

Dato : 12-05-03 16:58

har prøvet.. har onnaneret siden jeg var 14.. får stadig kun udløsning....og jo har prøvet snart alt.. er der nogle kvinder der ikke kan få orgasme??

Kommentar
Fra : rcn

Dato : 12-05-03 18:06

Kære Fnug
Jeg kan ikke lade være med at spekulere over, om det du kalder udløsning, ikke er det, vi andre kalder orgasme.... Nogle kvinder ejakulerer, dvs. der sprøjter en vandet klar væske ud af skeden ved orgasmen, men der er ingen sammenhæng med graden af intensitet og ejakulasion.
Jeg vil beskrive min orgasme som en varm snurren, som starter i fødderne for til sidst at bølge ud i hele kroppen. Nogle gange er det meget intenst som en stormflod - andre gange ikke meget mere end et lille bølgeskvulp.
Det forstærker min orgasme meget, hvis jeg sætter lyd på, så giv dig helt hen og drop bekymringen for om naboen kan høre dig. Din kæreste vil helt sikkert også synes det er frækt
Orgasmen er nemmest at opnå ved stimuli af klitoris, men kan også opnås ved massage lidt oppe i skeden (2-3 cm) på skedens forvæg. Her sidder det berømte g-punkt, men det er ikke altid, det vil findes.
At det hedder et punkt, synes jeg, er lidt misvisende, da det nærmere er et lille område, som ikke giver sig til kende ved andet end en stor lystfølelse ved berøring. Der er altså ikke nogen guide til at finde det for din kæreste ligesom der er med klitten, som jo fysisk har en form, så du må guide ham med ord eller hånden. Hvis du selv kan finde det, kan du jo lade ham se på, mens du selv masserer og så skiftes lidt, så er det nemmere for ham at aflure.
Og bare rolig! Der er ingen kvinder, der ikke kan få orgasme, men det kan godt tage tid at lære. Så mit bedste råd er, at du skal give dig hen 100%. Tøm hjernen for tanker og lad kroppen nyde. Glemt alt om evt. deller eller uskønne vinkler. Du er ikke mindre skøn, end din kæreste er set i diverse stillinger. Opnår du stadig ikke "stormfloden" så fortvivl ikke. Din seksualitet modnes også med årene, så du skal nok opnå det før eller siden.

Mange hilsner
Rikke

Kommentar
Fra : diveduck

Dato : 12-05-03 23:29

Kære Fnug
Orgasme/udløsning - det handler om tillid, at kunne gives sig helt hen, være tryg.
Jeg har i mine 48 år kun oplevet en sprøjtende kvinde - og der har været et par stykker. Orasme har de da fået, nogen med det samme andre når tilliden var opnået.
Går du efter sprøjtet? her er jeg på bar bund.
Orgasmen/ den lille død, prøg som rikke skriver med g punktet, min erfaring er at det ofte sidder langt oppe i skeden og tryk op forbi skambenet, du kan mærke når den er der , Nogle piger/kvinder har deres "ynglings punk" siddende modsat hvor der skal trykkes fra skeden ned mod endetarmen. Og hav god tid.
Glæder mig til at høre resultatet, jeg tror at de fleste fyre tænder helt vildt på at høre ders kæreste komme vildt. jag gør.

God arbejdslyst

Søren

Prøv at se deenne udtalelse
http://www.sundhedsguiden.dk/lss/brevkasse/spgsvar.asp?mode=vis&id=17

Accepteret svar
Fra : ThomasG

Modtaget 100 point
Dato : 05-11-03 13:07

Hej Fnug

Jeg tror du skal prøve at få dit G-punkt stimuleret. Evt. gennem numsen. Det er den mere direkte vej til G-punktet gennem numsen der skulle gøre, at det er mere behageligt med stimuli den vej fra.

P.S. Jeg har skrevet det før, så hvis det virker bekendt kan du bare se bort fra dette indlæg.

Godkendelse af svar
Fra : fnug

Dato : 24-02-06 18:11

Tak for svaret ThomasG.