/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Facebook videoklip
Fra : Rytterknaegten
Vist : 907 gange
100 point
Dato : 25-12-10 13:29

Hej derude.
Som MC bruger og interesse for samme, har jeg videoklip fra Dyrskuepladsen i Roskilde, fra Scandinavian Harley Days 2008, videoklip af MC kørere og publikum, intet anstødeligt, og kun glæde og Hygge fra en dejlig sommerdag. Jeg vil gerne dele dem med ligesindede på Facebook, er her noget jeg skal tage højde for her inden jeg lægger det ud??

Mvh
Rytterknægten

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 25-12-10 13:30

Hvis det er optaget på et offentligt tilgængeligt sted skulle der ikke være nogen problemer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-10 13:39

Hyggesommerdagen... er der familiemedlemmer på? nogle som måske ikke synes om at komme på FB... hvis ikke, så ser jeg heller ingen problemer i det

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 25-12-10 13:39

Næh, hvad skulle der dog ske ved det?

Med mindre det drejer sig om stjålne motorcykler, som ejeren kan identificere ...
Eller på anden måde "lyssky" aktiviteter ...

Det er vel ikke tilfældet ? So ... Why Not ?

Jørn

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 25-12-10 13:45

Jeg ved jo ikke om der er besøgende til sådan "et træf" der ikke ønsker at medvirke på FB, hvad så?? Skal jeg undlade at lægge det ind??

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 110 point
Dato : 25-12-10 13:49
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-12-10 13:52

Citat
Jeg ved jo ikke om der er besøgende til sådan "et træf" der ikke ønsker at medvirke på FB, hvad så?? Skal jeg undlade at lægge det ind??

Det er stadig et OFFENTLIGT tilgængeligt sted

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-12-10 13:53

NB: alle der kommer de steder, ved at de kan komme med på et billede,
jeg er selv med på mange og brokker mig ikke = hvorfor skulle jeg.

Godkendelse af svar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 25-12-10 13:58

Tak for svaret nomore.

og til alle jer der deltog.

Fortsat God Jul

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 25-12-10 14:12

Spændende link fra nomore .

Er selv havnet på facebook bl.a. hos Fredsvagten, fortalte nogen mig ...

Ikke så godt - for jeg stod med et skil: "Ned med Fredsvagten" "Ja til Krig"