/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
NET POKER (poker star osv)
Fra : Strandkro
Vist : 558 gange
83 point
Dato : 23-12-10 22:40

Blander programet virkeligt kortet eller ej ?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-12-10 00:34

Man kan ikke blande et kort.......

Kommentar
Fra : Dext

Dato : 24-12-10 10:11

Prøv at omformulere spørgsmålet. Ved ikke om jeg er den eneste, men er ikke helt med?

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 24-12-10 13:00

Jeg mente naturligvis om poker programet blander hele "pakken" eller de komme altid på de samme rækkegfølge fra den tid af da pokersiden blev prorameret.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 24-12-10 15:40

Fuldstændig tilfældig, men hvordan det kodes i programmet aner jeg ikke
http://www.passwordgenerator.dk/

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 83 point
Dato : 24-12-10 15:46

Du behøver jo bare at kigge på kabalerne i Windows, der er heller ikke noget fast mønster.

Tilfældigheds-generator så jeg allerede på en kontorcomputer i 1979..... på en sort/hvid 12" skærm

Godkendelse af svar
Fra : Strandkro

Dato : 08-01-11 01:42

Tak for svaret LuffeA.