/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Motorolla V3i Dolce&Gabbana
Fra : gandimand
Vist : 915 gange
500 point
Dato : 22-12-10 10:02

Har denne Mobil (Motorolla V3i Dolce&Gabbana) på tysk, kan man hente software så man kan få den på dansk??
Der er nemlig ikke muligt at skifte til dansk i menu'n
nogen der kan hjælpe ??

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 510 point
Dato : 22-12-10 10:08

Prøv at ringe til en af disse

http://unlockpriser.dk/?page=3&model=2531

Jeg er ret sikker på det er noget der skal købes (håber jeg tager fejl)

Kommentar
Fra : gandimand

Dato : 22-12-10 10:20

Jeg kan godt sætte dansk simkort i ,så på den måde er den ikke fastlåst, men man skal måske alilligevel unlock vis man bare vil skifte sprog

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 22-12-10 10:59

Nej den skal nok ikke unlockes... men du skal have udstyr til at flashe nyt software i den med Dansk sprogpakke. Derfor er du nød til at kontakte et værksted som kan gøre det for dig da jeg ikke regner med du selv har det udstyr der skal til.

Der er massere af "unlockere" der har butikker rund om i landet så inden jeg henviser dig til en ville det være nemmere hvis jeg vidste hvor i landet du bor.

Godkendelse af svar
Fra : gandimand

Dato : 26-12-10 12:53

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Jysktelecom

Dato : 17-03-11 20:02

Sorry vi kan ikke mere ligge Dansk i Motorola V3i, pga. vores gl. udstyr der kunne dette er allerede kasseret da Motorola ikke eksistere i Danmark mere og udstyret ikke bliver brugt meget. Håber du har bedre held med en ad de andre på listen.

Hilsen
Jysktelecom.dk
Danskunlock.dk