/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
From All of Us to ALL of You
Fra : Jø_rn
Vist : 541 gange
30 point
Dato : 22-12-10 07:52

Kristian, Peter, Pia og Søren ønsker jer alle sammen :
RIGTIG GOD JUL OG GODT NYTÅR

http://www.ugebreveta4.dk/da/2010/201043/Bagside.aspx

http://www.danskfolkeparti.dk/Home.asp

Spørgsmål:
Er det ikke pænt af dem ?

Jørn

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 40 point
Dato : 22-12-10 08:19

Først troede jeg det var helligbrøde, at DF havde blandet deres julehilsen med Disneys
men det var det heldigvis ikke, det var bare dig der ville have mig til at lave en Bertel, hvad der næsten lykkedes

Hatten af for DFs evne til at kommunikere, det gør de langt bedre end noget andet parti
Ikke en sommerferie (altså den lange, Folketingets) uden at DF sætter dagsordenen!

At partidisciplinen virker som om den er inspireret af Sovjetunionen er en anden side af samme sag, på positivsiden tæller dog, at de ikke hakker hovedet af dem der ikke følger kursen, men nøjes med lynhurtigt at smide dem ud af partiet.

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 22-12-10 09:32

Citat
Hatten af for DFs evne til at kommunikere, det gør de langt bedre end noget andet parti

Det må man sige ...
Deres reklamebudget må også være helt i TOP ...
2-3 gange om året gigantiske plakater rundt om i landet på strategisk gode steder...

Andre partier kunne nu godt lære noget ...
Hvordan man HELE tiden kommer i medie-billedet, for det er flot gjort ...

Godkendelse af svar
Fra : Jø_rn

Dato : 22-12-10 09:33

Tak for svaret vagnr.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 22-12-10 09:37

Selv tak, Jø_rn, selv om det endnu en gang er lidt af et solotrip for 2

En af mine gamle chefer ville have kaldt det gensidig onani

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 22-12-10 10:16

Hmmm – Ja, måske var det for tidligt at afslutte, for faktisk ville jeg gerne have nogle flere synsvinkler på. Især også fra tilhængere af DF. For det er jo altid rart, når meningerne brydes.
Grunden til at jeg lukkede var for at undgå tumpede, personlige udtalelser om mig, udtalt af andre tumper, hvad der er hammer irriterende, og ikke relevant for spørgsmålene.

Men jeg kan jo prøve med et andet politisk spørgsmål og se om det kan blive en debat, hvor man kan ”tale” (skrive) sammen på fornuftig vis.