/ Forside/ Interesser / Helbred / Førstehjælp / Spørgsmål
10  granner01 150
Asus bærbar førstehjælp
Fra : dhmoelsted
Vist : 989 gange
200 point
Dato : 21-12-10 20:20

Jeg har "arvet" en asus bærbar A 3000 den går død dvs stopper uden at få skærmen med, efter meget få sekunder, mener at have hørt at der skulle være en fidus til at få liv i den .... ps har tjekket for støv mv

Accepteret svar
Fra : Tordenkalven

Modtaget 200 point
Dato : 22-12-10 08:33

MÅSKE kan det hjælpe og ressette den....

men det er et gæt...

tag batteriet ud, og tryk på den knap du tænder den med i 10-20 sekunder

og sæt batteriet tilbage og tænd igen

det er en lille ting der er værd at prøve

spændt på om det kunne ændre noget, og gør det ikke det skal jeg ikke gøre mig mere klog på det *SS*

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 22-12-10 20:53

Tak for svaret Tordenkalven.
yderst velkvalificeret bud , har siden hen set at det anbefaler man 2-3 gage årligt for at aflade div ting men her hjalp det ikke go jul

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 22-12-10 21:46

Herligt og tak I lige måder