/ Forside/ Interesser / Videnskab / Kemi / Spørgsmål
10  thulin 470
Diazepam 5 eller 10mg.
Fra : alan57
Vist : 1090 gange
200 point
Dato : 21-12-10 19:42

ER der nogen herinde dern kan hjælpe mig jeg får nogle piller der hedder Diazepam, men der står ikke hvad disse piller indeholder bortset fra Diazepam og noget fyldstop der holder pillen sammen.
Det kan vil ikke være så svært at lave det pulver man trykker pillerne vel

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-12-10 19:49

du kan da bare ringe til nærmeste politistation, de skal nok hjælpe dig min ven.

per

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 21-12-10 20:15

Du vil aldrig kunne få oplyst den præcise "opskrift" på pillerne, da den er en hemmelighed, for at andre ikke bare skal kopiere den

Det meste medicin er "klistret" sammen med mælk--- fandt jeg ud af, da vores søn var meget allergisk overfor mælk

Kommentar
Fra : prio

Dato : 21-12-10 21:15

Diazepam er det samme som Stesolid.

Kommentar
Fra : prio

Dato : 21-12-10 21:18

Både Stesolid, Diazepam og andre lignende tabletter indeholder stoffet diazepam, som virker mod angst og uro.

Godkendelse af svar
Fra : alan57

Dato : 22-12-10 06:55

Tak for svaret Nordsted1
Ja det har du ret i pillerne bliver holdt sammen med mælkepulver og tak fordi du tog min henvendelse alvorligt, det er sku ikke mange der gør det.
MVH: alan57

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 22-12-10 14:23

Har du set på Netdoktor.dk eller medicin.dk

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 23-12-10 18:59

Hej Nordsted1
Det du siger at det er en hemlighed det passer simpelhen ikke, det er det kun i 10-20 år så gælder det ikke mere.
U.S.A. havde patent på Diazepam som de kaltr for Valium.
Da så tiden var gået udløb patentet og nu kunne de midicinalfirmaer der var intreseret i at lave den medicin gøre det ude af spørge nogen om det.
Derfor kom der en masse piller på apoteket, de første der kom var Stesolid så kom Diazepam derefter kom der nogle der hed Apozepam efter dem kom Hexalid, rækkefølgen er jeg ikke helt sikker på men det var noget i den retning.
Jeg kan sige så meget at Danmark følger USA i denne disksion om noget skal være i håndkøb eller ej.
Se bare på Holland de er ved at give efter for presset og vil nu til at forbytde Cannabis.
USA er total ligeglad med om noget virker det skal bare forbydes.
USA er ikke vores alieret på nogen måde, i vietnam smuglede CIA noget af det reneste Heroin og hvem tror i der døde af disse stoffer?
Næste gang de gjorde sig bemærket CIA var da de gav Iran våben og fik penge med tilbage også her solgte de stoffer for at skaffe våben til contraerne.
Prøv lige at tænke at en fly med 300 mennesker hver jul faldt ned og alle døde, så ville der lyde et Ramaskrig, men det sker hver år siden 1970, og hvad gør vi ved det, intet vi lukker bare øjende mens der forgår et og ser ikke det der sker ligeforan en, på mig lyder det som noget vi har hørt før
nemlig i tyskland lige efter krigen, vi vidste ingenting, der var aldrig nogen der vidste noget, imens tog USA og Rusland de tyskere de kunne bruge til eksvis at lave rumraketter og raketter til at slå ihjel med, det var flere tyskere der var efterlyst i Tyskland og andre steder og disse tyskere levede i luksus mens deres massegrave stadig blev gravet op af den Tyskemuld.
imens lavede en masse af disse tyske krigsfanger Appollo raketterne USA skal snart til at gribe i egen barm, før de prøver at bestemme over andre landes internepolitik.
Jeg er ved at være godt træt af at folk ikke mere kan gennem skude hvilke rævekager der laves i dag.
En ting er helt sikkert kritisk jonalstik findes bare ikke mere de er blevet mikrofonholder istedetfor at stille nærgående spørgsmål, og har vi ikke kritiske mennesker så har Danmark tabt på alle fronter